ادامه فیلمبرداری فیلم رسول اکرم در عسلویه

مجید مجیدی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی در روستای فقیه حسنان دشتی در گفتوگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: همین که برخی تلاش کردهاند تا فرهنگ عاشورایی را به تصویر بکشند بسیار ارزشمند است.
وی افزود: در اجرای برنامه‌هایی پیرامون عاشورا مهم کیفیت است و کمیت اهمیتی ندارد و حتی اگر یک پرچم هم به نام اباعبدالله برافراشته شود جای تحسین دارد.
مجیدی ادامه داد: عشقی که مردم به اباعبدالله دارند برکت می‌آورد و این برکت را در استقبال مردم از آیین‌های محرم در نقاط مختلف کشور می‌بینیم.
کارگردان صاحب نام سینمای ایران تصریح کرد: جوانان با دستان خالی و با کمبود امکانات و بدون هیچ گونه حمایتی و خودجوش این کار بزرگ را انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد.
وی اضافه کرد: البته معتقدم کارهای دینی و عاشورایی حس و لطفش به مردمی بودن آن است و این حرکت خود جوش دست مریزاد دارد و دست تک تک عزیزان را می‌بوسم.
مجیدی در ارتباط با فیلم پیامبراکرم (ص) گفت: تا یک ماه دیگر فیلمبرداری این فیلم در روستای ده نو عسلویه ادامه دارد و امروز به خاطر تعطیلی فیلمبرداری برای بازدید به این نمایشگاه آمدم.