معاون سیما مهمان ویژه "مخاطب خاص"

معاون سیما در بازدید از استودیوی برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی، ضمن قدردانی از عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) سرمایه بی نظیر و بی بدیل عالم تشیع محسوب می شوند. به میزانی که این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحث‌های معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود، می تواند در روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیرگذار باشد و ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تأکید بر لزوم تولید برنامه «مخاطب خاص» اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیوی کربلا پخش می‌شود. نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه های دیگری نیز باید در کنار این برنامه قرار بگیرند و تلاش شود در ساختارهای دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم.

معاون سیما تصریح کرد: «مخاطب خاص» توانست با قلب میلیون‌ها نفر که متوجه این نقطه مقدس (کربلا) است، همراه شود و نقش موثر و مثبتی در جهت ارتباط مردم با سیدالشهدا و مرقد مطهر داشته باشد.

وی افزود: مخاطب خاص باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه از مردمی که به زیارت امام حسین آمده اند، نیز برای حضور در این برنامه استفاده کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد و اظهار داشت: برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم عزیز در ماه هایی مانند رمضان و سایر مناسبت های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیوی مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برنامه های معرفتی باید از حالت مناسبتی و هفتگی خارج شود و با طراحی ویژه به صورت روزانه در کنداکتور سیما قرار بگیرند.