بازی برای ابراهیم حاتمی کیا آرزوی من بود

هادی حجازی فر، بازیگر سینما و تئاتر در آخرین برنامه اینترنتی "سی و پنج" ساخته "فریدون جیرانی" به  همراه "محمدحسین مهدویان" کارگردان فیلم "ماجرای نیمروز" حضور یافت.  

حجازی فر در پاسخ به تجربه همکاری با "ابراهیم حاتمی کیا" در فیلم "به وقت شام" گفت: من از قدیم از علاقمندان سینمای حاتمی کیا بودم و فیلمهایشان را بارها دیده‌ام. یکی از آرزوهایم کار با حاتمی کیا بود، بنابراین همین که پیشنهاد بازی دادند قبول کردم. وقتی فیلمنامه را خواندم یکسری ملاحظات در نقشم داشتم که اعمال شد.

وی "به وقت شام" را تجربه‌ای  بسیار سخت دانست و افزود:  به مدت 4 ماه بدون استراحت و بسیار فشرده مشغول فیلمبرداری بودیم. در ابتدا شیوه کار با ابراهیم حاتمی کیا را بلد نبودم و کمی اذیتشان کردم البته هم زبان بودنمان کمی به این جریان کمک کرد. شتاب کار خیلی زیاد بود و به همین دلیل راهکارهایم برای بازی و نقش، خیلی راه به جایی نبرد، بنابراین به او اعتماد کردم.

بازیگر "ماجرای نیمروز" خاطرنشان کرد: تنها استرسی که دارم این است که به فیلم شان لطمه نزده باشم و کارگردان راضی باشد چرا که این اصل برایم مهم است که کارگردان از کار من راضی باشد و جهان ذهنی او را بسازم. به شدت منتظرم که فیلم را در جشنواره فیلم فجر ببینم.