2 بازیگر جدید برای "پاسیو"

«پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده به زودی کلید می‌خورد و محدثه حیرت و کریم امینی در کنار بهناز جعفری که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را دارد بازیگران نخستین فیلم مریم بحرالعلومی خواهند بود.

علاوه بر این سه نفر به زودی بازیگران دیگری نیز به مجموعه عوامل این فیلم اضافه و معرفی خواهند شد.

«پاسیو» که قصه‌ای زنانه را در بستر شهر روایت می‌کند، بر اساس فیلمنامه‌ای با عنوان «زنگ پشت بام» نوشته حامد قاسمی ساخته خواهد شد.

مریم بحرالعلومی، تحصیلکرده رشته سینما و عضو انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینمای ایران است که بعد از ساخت چند فیلم کوتاه داستانی و تجربی، «پاسیو» را به عنوان اولین تجربه بلند مستقل می‌سازد و خود، سرمایه‌گذاری آن را نیز بر عهده دارد.

محدثه حیرت بازیگر اصلی فیلم ائو (خانه) به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد است که در جشنواره جهانی فیلم فجر خوش درخشید وسیمرغ زرین بهترین فیلم را دریافت کرد.

کریم امینی کارگردان فیلم کوتاه و  بازیگر، به طور جدی با نقش اصلی فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» در سال 1394 به کارگردانی حسین فرحبخش بازیگری در سینما را آغاز کرد. او چندی پیش سریال «عقیق» را روی آنتن تلویزیون داشت و هم اکنون مشغول ایفای نقشی اصلی سریال بیژن میرباقری است.

علاوه بر این دو بازیگر امید گل‌زاده، عباس حاجی درویش و فرحناز نادری نیز به تازگی به عوامل فنی این فیلم پیوسته‌اند.

امید گل‌زاده که طراحی چهره‌پردازی «پاسیو» را بر عهده دارد، طراحی گریم آثاری همچون سریال خانگی «عاشقانه»، فیلم‌های سینمایی «گشت 2» و «من سالوادور نیستم» را در کارنامه دارد.

عباس حاجی‌درویش، طراح صحنه فیلم «پاسیو» است که طراحی فیلم‌های سینمایی همچون «فاصله»، «تولدی دیگر»، «کارناوال مرگ» و سریال «عقیق» را برعهده داشته است.

فرحناز نادری نیز به عنوان طراح لباس در این پروژه حضور دارد که در آثاری همچون فیلم سینمایی «من»، «بی خود و بی جهت» و «آبجی» فعالیت داشته و این روزها طراحی لباس سریال «گلشیفته» بهروز شعیبی را بر عهده دارد.

بر این اساس عواملی که تاکنون حضورشان در پاسیو قطعی شده، عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه: عباس حاجی درویش، طراح لباس: فرحناز نادری، عکاس: حسن هندی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.