اظهارات تهیه کننده سینما درباره حضور چهره ها در تئاتر

مهدی کریمی تهیه‌کننده سینما درباره ورود بازیگران مطرح سینما به تئاتر و عواقب آن و نارضایتی برخی‌ها از این موضوع گفت: به شخصه واکنش و نظر منفی درباره ورود بازیگران سینما به تئاتر ندارم. اگر بر فرض مثال بگوییم ریشه بازیگری و نقش‌آفرینی، نمایش است پس هیچ منافاتی با ورود سینمایی‌ها در عرصه تئاتر وجود ندارد، کما اینکه به دلیل آوازه و توانایی افراد همیشه این اتفاق افتاده است همان طور که بازیگران تئاتر به سینما آمده و موفق بوده و جذابیت ایجاد کرده‌اند.

 وی ادامه داد: اساس کار سینما و تئاتر دیده شدن است. از سویی تماشاگران تئاتر هم آن قدر باهوش هستند که فریب ظاهر و عوام فریبی را نخورند. پس تعابیری مبنی بر اینکه تئاتر با ورود بازیگران سینما ضربه می‌‌خورد، اشتباه است چون در جذب مخاطب و درآمدزایی به صورت حداکثری اثر داشته است.

تهیه‌کننده «چ» عنوان کرد: باید دقت کنیم همان طور که بازیگران معروف سینما موجب پیروزی یا شکست یک اثر شده‌اند، در تئاتر هم می‌تواند این جریان اتفاق بیفتد.

این تهیه‌کننده گفت: متاسفانه همواره به جای رقابت سالم به دنبال نفی یک سری اتفاقات هستیم. اگر  برخی از بازیگران تئاتر در رقابت با ورود بازیگران سینما کم آورده‌اند نباید ابراز ناراحتی کنند و بحث نفی کردن را مطرح کنند. چون آن قدر توانایی دارند که می‌توانند خودشان را در چشم مخاطب نگه داشته و به جای نگاه حذفی، استفاده بهینه و بهتری داشته باشند. در نتیجه نباید کام مخاطب را با این حرف‌ها و بحث‌ها تلخ کرد.