حوزه هنری میزبان نوای کردی «تَرنگ» برای زلزله‌زدگان

گروه موسیقی «تَرنگ» به سرپرستی برزو امیری و خوانندگی نورالدین بزله ساعت ۱۸ روز جمعه سوم آذر ماه در تالار اندیشه حوزه هنری تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند. گروه «ترنگ» در این کنسرت  که بخشی از عواید آن به زلزله زدگان استان های غربی کشور تعلق می گیرد، قطعات ویژه ای را اجرا خواهد کرد.

برزو امیری هنرمند کردستانی موسیقی کشورمان هم در پی حادثه زلزله استان های غربی کشور گفت: این مصیبت نیز مانند تمام مصیبت های گذشته می گذرد و امیدوارم آخرین باری باشد که کُرد غمناک می شود.

این هنرمند در پایان با اشاره به وظیفه هنرمندان برای کمک به زلزله زدگان گفت: بخشی از عواید این کنسرت به زلزله زدگان تعلق خواهد گرفت و حاضران در کنسرت‌ نیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه در محل‌های منظور شده، اهدا کنند تا با نظارت نهادهای مربوطه به دست این عزیزان غم‌دیده برسد.

در این اجرا که به تهیه‌کنندگی مجید فلاحپور و مدیریت اجرایی آیدا امیری مقدم برگزار می شود، نورالدین بزله خواننده، سجاد سقایی نوازنده عود، کاوه کلهرنیا  نوازنده دیوان، مجید علیزاده نوازنده تمبک، علی بشردوست نوازنده سنتور، پیام امیرباهنر نوازنده تار، میلاد داول  نوازنده دف و دهل، محسن کیهان نژاد نوازنده بالابان و سرنا، میترا زلفی نوازنده قیچک باس، آسیه احمدی نوازنده دف و دهل اعضای گروه «ترنگ» را تشکیل می‌دهند.