«باتو می‌مانم» فیلمی با بازی بهنوش بختیاری و نفیسه روشن

«با تو می مانم»  که از چندی پیش در تهران کلید خورده بود فیلمبرداری این فیلم تا به امروز از مرز  30 درصد گذشت و همچنان در لوکیشن های مختلف در حال پیگیری و ضبط این فیلم بلند هستند.

 این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا یکانی و نویسندگی نفیسه نوری است.

فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می شود 

نفیسه روشن، بهنوش بختیاری، افشین سنگ چاپ، عرفان برزین، سعید نوراللهی، جواد زیتونی، ادیب قریب و اکرم علمدار در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بهنوش بختیاری، نفیسه روشن و عرفان برزین امروز در لوکیشن بازار تجریش جلوی دوربین رفتند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده:

مهتاب زنی جوان که خرج تامین معاش خانواده بر عهده اوست به طور اتفاقی با پسر بچه ای به نام علی که از کودکان کار و خیابان است آشنا می شود و…

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان؛ محمدرضا یکانی، نویسنده؛ نفیسه نوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز؛ شروینه دیدنده، مدیر تولید؛ محمد شهبازی، مدیر تدارکات؛ علیرضا مهان، مدیر فیلمبرداری؛ کیوان شعبانی، مدیر صدابرداری؛ هادی معنوی پور، طراح صحنه و لباس؛ شیرین اتفاق، طراح گریم؛ پریسا کاکویی، عکاس؛ امین سجادی، فیلمبردار پشت صحنه؛ مسعود شهری، منشی صحنه؛ آناهیتا کارخانه، مجری طرح؛ موسسه هنری تصویر ستاره هنر(محمد شهبازی)، مدیر روابط عمومی و مشاوررسانه ای؛ علیرضا صفری.