حجتالاسلام فرزاد فروزش، جانباز ناهی از منکر در گفتوگو با رسا در خصوص اظهارات دادستان تهران نسبت به متهمان پرونده ضرب و جرحش که از جنبه فرار و مصدومکردن به حبس و جزای نقدی محکوم شدند، اظهار داشت: این خبر به صورت پیامکی بدست من رسید؛ ولی خود بنده هنوز در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی افزود: نمی‌دانم کدامیک از متهمان به حبس محکوم شده‌؛ زیرا این پرونده پنج متهم دارد ضمن این که هنوز حکمی در خصوص این پرونده به من ابلاغ نشده است.

حجت‌الاسلام فروزش خاطر نشان کرد: با توجه به این که حدود دو هفته پیش آخرین جلسه دادگاه برگزار شد، قرار بود پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شود چرا که براساس گزارش پزشکی قانونی، پرونده جنبه کیفری به خود گرفته و پیگری آن در صلاحیت دادگاه عمومی نیست.

وی یادآور شد: البته دو تن از متهمان تنها اتهام معاونت در جرم را دارند که پرونده آن‌ها در دادگاه عمومی قابل بررسی است، ممکن است حکمی که از سوی دادستان تهران اعلام شده مربوط به همین دو نفر باشد؛ ولی بنده دقیقا از حکم صادره هیچ اطلاعی ندارم.

وی گفت: تا این لحظه بنده هنوز شخصا نسبت به موضوع ضرب و جرح شکایتی نکرده ام و تنها مدعی العموم نسبت به آن اقدام کرده بود؛ البته دو مرتبه گزارش صحنه را از بنده گرفته‌اند و آن را امضا کردم که در پرونده موجود است.

وی ادامه داد: هم‌اینک بینایی کامل یکی از چشمانمان را از دست داده‌ام و تنها ظاهر آن حفظ شده، اگر کسی در ظاهر، بنده را ببیند ممکن است بگوید جراحتی وارد نشده؛ ولی با تایید پزشک قانونی چشم راست بنده دیگر قادر به دیدن نیست.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام فروزش چندی پیش در اظهارات خود نسبت به عدم پیگیری حقوقی این موضوع از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه نیز انتقاد کرده بود.

گفتنی است، دادستان تهران، امروز در رابطه با پرونده حجت‌الاسلام فروزش که در شرق تهران از ناحیه چشم دچار صدمه شده بود گفت: پرونده این فرد نیز در دادگاه مطرح شد و متهمان از جنبه فرار و مصدوم‌کردن این فرد به حبس و جزای نقدی محکوم شدند.

حجت الاسلام فرزاد فروزش شب دوشنبه ۱۶ خرداد هنگام بازگشت از یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیابان شریعتی متوجه ایجاد مزاحمت چند نفر اراذل برای یک خانم میشود و زمانی که قصد نجات آن خانم را داشته از سوی مزاحمان از ناحیه چشم به شدت مضروب و مجروح میشود.