برگزاری مراسم افتتاحیه انیمیشن سینمایی فهرست مقدس

در این مراسم هنرمندانی چون مهرداد صدیقیان، کامران تفتی، هومان فاضل، بهزاد عبدی، محمد امین همدانی، محمود پاک نیت، شاهرخ استخری، بهار ارجمند و مهوش صبرکن حضور داشتند.

پس از ورود به سالن، شکیبا مجری این مراسم، اظهار داشت: خوشحالم که در کشورمان انیمیشنی تولید شده است که از تعداد زیادی از جشنواره های بین المللی جایزه دریافت کرده است. اتفاقاتی که پیرامون این انیمیشن افتاده، خیلی زیاد است.

سپس ویدئویی از مراحل ساخت این انیمیشن به نمایش در آمد. در این ویدئو محمد امین همدانی گفت: ایده ساخت انیمیشن فهرست مقدس را از مرحوم فرج الله سلحشور دارم. ضمن آنکه یکی از کارهایی که در این انیمیشن برای ما اهمیت داشت طراحی لباس، نورپردازی و کیفیت انیمیشن بود. به همین دلیل ما در ساخت این انیمیشن از افرادی استفاده کردیم که در کارشان حرفه‌ای بودند.

همچنین وحید منتجی در این ویدئو تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های فهرست مقدس این است که تمامی رنج های سنی را در بر می‌گیرد و هر شخصی از هر سنی می تواتد از تماشای این اثر انیمیشن لذت ببرد.

در ادامه این مراسم، موزیک ویدئوی فهرست مقدس با صدای کیوان پویا رونمایی شد و مورد استقبال مهمانان قرار گرفت.

سپس کیوان پویا خواننده تیتراژ این انیمیشن بیان کرد: از همه عواملی که برای ساخت و تولید این اثر ارزشمند وقت گذاشتند و تلاش کردند، کمال تشکر را دارم.

بعد از رونمایی از موزیک ویدئوی انیمیشن، نوبت به رونمایی از تیزر این فیلم رسید.

در ادامه امیر رضا دلاوری، بهار ارجمند و شاهرخ استخری به روی صحنه آمدند.

بهار ارجمند در این مراسم اظهار داشت: بسیار خرسندم که چنین رویدادی در کشورمان در حال برگزاری است. آخرین انیمیشنی که من دیدم با پدرم بود. ای کاش که پدرم الان بود و می دید بچه های ایران چه کار های خوبی می کنند.

امیررضا دلاوری نیز در ادامه بیان کرد: راستش را بخواهید، فکر نمی کردم در کشورمان چنین اثر فاخری تولید شود. قطعاً اگر انیمیشن فهرست مقدس به زبان فارسی نبود، قبول نمی کردم این اثر ایرانی است.

شاهرخ استخری نیز گفت: چیزی که برای من جذاب بود،چایزه ای بود که فهرست مقدس از آمریکا گرفته بود. آمریکا مهد انیمیشن های با کیفیت است و در نتیجه اینکه از آنجا جایزه گرفته ایم، بسیار لذت بخش است.

مریم شیرزاد نیز در پیامی صوتی که فرستاده بود، اظهار کرد: وقتی اساتید دوبله برای صداگذای انیمیشن به استودیو می‌آمدند، کیفیت بسیار بالای انیمیشن تحت تاثیر قرارشان می‌داد. فکر نمی کنم اهمیت داشته باشد که بگویم دوبله این انیمیشن چقدر طول کشید. از کارگردان این انیمیشن تشکر می کنم که تمام کمک هایی که می توانستند، انجام دادند تا دوبله این اثر برای دوبلورها راحت باشد. امیدوارم خداوند به سازندگان این اثر اجر بدهد.

در ادامه این برنامه ویدئویی از اقلام تبلیغاتی انیمیشن فهرست مقدس به نمایش در آمد.

سپس علی صالحی، محمود پاک نیت، نگین صدق گویا و زهرا داوودنژاد روی صحنه آمدند و از پوستر انیمیشن فهرست مقدس رونمایی کردند.

زهرا داوودنژاد گفت: بسیار خوشحالم که چنین انیمیشنی در کشورمان تولید شده است.

محمود پاک نیت نیز در این مراسم اظهار داشت: من همیشه اعتقاد دارم که ما همیشه حرف برای گفتن داریم اما نیازمند حمایت هستیم. بسیار خوشحالم که فهرست مقدس در کشورمان تولید شده است.

علی صالحی هم اظهار کرد: جوانان کشور ما بسیار هنرمند هستند و اگر از آنها حمایت شود، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. دست مریزاد می گویم به سازندگان انیمیشن سینمایی فهرست مقدس.

در آخر نیز انیمیشن سینمایی فهرست مقدس به نمایش درآمد.