یک انیمیشن همچنان صدرنشین گیشه هالیوود/تصاویر

جدول فروش سینمایی هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن تازه نفس "کوکو" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

با وجود اکران فیلم‌های گیشه ای همچون "لیگ عدالت"، "ثور" و "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" انیمیشن کوکو توانسته دو هفته پیاپی تمامی این آثار را پشت سر گذاشته و همچنان صدرنشین باشد.

فیلم سینمایی "لیگ عدالت" شکستی بزرگ در کارنامه کمپانی دی سی محسوب می شود. این فیلم بار دیگر نشان داد که مخاطبان بتمن و سوپرمن دیگر اقبالی به این اثر نشان نمی دهند و به نوعی در مواجهه با فیلم ثور که به طور همزمان اکران شده و تنها دو ابرقهرمان دارد، لیگ عدالت در گیشه باخته است.

 

داستان پسر دوره گردی که نوازنده گیتار شد+عکس/////////////////////پنجشنبه

کوکو

انیمیشن "کوکو" نوشته "آدریان مولینا" و به کارگردان "لی آنکریچ" در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 26.1 میلیون دلار توانست صدر جدول فروش هالیودد را قبضه کند.

این انیمیشن داستان کوکو پسرکی 12 ساله را روایت می‌کند که خانواده اش را مدت های زیادی است که از دست داده و می‌خواهد به هر طریقی آنها را ملاقات کند.

 

بنجامین برت، گال گارسیا برنار، رنی ویکتور و آنتونی گونزالس صداپیشگی در این انیمیشن که ساخته کارگردان "داستان اسباب بازی" است را بر عهده دارند. جالب است بدانید برای دومین بار در تاریخ،‌ شاهد دو انیمیشن کمپانی پیکسار در یک‌سال هستیم.

لیگ عدالت

لیگ عدالت

فیلم سینمایی "لیگ عدالت" ساخته "زک اسنایدر" سومین هفته از اکران بین المللی خود را با فروشی معادل 16.6 میلیون دلار آغاز کرد تا با یک رتبه سقوط به رتبه دوم برسد.

بروس وین که از اقدامات سوپرمن ناامید شده، تصمیم می گیرد تا به مبارزه علیه پلیدی برخیزد و در این راه از شاهزاده دایانا طلب کمک می کند. لیگ عدالت پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی "زک اسنایدر" و "نویسندگی کریس تریو" است.

بتمن که پس از کشته شدن سوپرمن دچار دگرگونی روحی شده به کمک زن شگفت‌انگیز به دنبال افرادی می‌گردند که با "استپن ولف" و ارتش او در مقابل جعبه‌های سه‌گانه که در روی زمین هست محافظت کنند. گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر در نقش سایبورگ، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

همچنین جرمی آیرونز، جی‌کی‌ سیمونز، امبر هرد، ویلم دفو و جولیان لویس جونز از دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

اعجوبه

اعجوبه

فیلم سینمایی "اعجوبه" با بازی "جولیا رابرتس" و "اوون ویلسون"با موضوعی خانوادگی در سومین هفته از اکران خود توانست با 12.5 میلیون دلار رتبه سوم را از آن خود کند.

فیلم سینمایی "اعجوبه" داستان پسر کوچکی به نام آگوست را روایت می کند که صورت متفاوتی با هم سن و سالهایش دارد و این موضوع باعث اتفاقات مختلفی می شود.

"استیون کنراد" فیلمنامه نویس برجسته هالیوود به همراه "استیون شباسکی" فیلمنامه این اثر را بر پایه رمانی با همین نام نوشته "آر جی پالاسیو" به نگارش در آورده است.

جولیا رابرتس، اوون ویلسون، جیکوب ترمبلی، مندی پتکین، دیوید دیگز و سونیا باربا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "اعجوبه" به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم زندگی پسر عجیبی از که صورت متفاوتی داشته و برای اولین بار رفتن به مدرسه را تجربه می کند. این رمان در روزنامه نیوریورک تایمز یکی از پرفروش ترین ستون ها را از آن خود کرده بود.

شباسکی بیشتر به دلیل نویسندگی رمان تربیتی مزایای گوشه‌گیر بودن شناخته می‌شود که پرفروش‌ترین اثر نیویورک تایمز است. همچنین فیلمی با همین نام نیز کارگردانی کرده است که در آن لوگن لرمان، اما واتسون و ازرا میلر به ایفای نقش پرداختند.

ثور- راگناروک

ثور - راگناروک

فیلم سینمایی "ثور" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" طوفان هالیوود در گیشه پیش بینی شده بود در پنجمین هفته با کمی افت نیست به هفته های گذشته با فروشی معادل 9.7 میلیون دلار در رتبه چهارم باکس آفیس قرار گیرد.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور (2011) و ثور: دنیای تاریک (2013) محسوب می‌شود و همچنین هفدهمین فیلم در فهرست فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی همچون "کریس همسورث"، "تام هیدلستون"، "مارک روفالو"، "ری استیونسون"، "ادریس البا"، "آنتونی هاپکینز"، "کیت بلانشت"، "تسا تامپسون"، "جف گلدبلوم"، "کارل اوربان" و "مارک روفالو" ایفای نقش می‌کنند.

خونه پدر 2 اکران شد

خونه بابا 2

فیلم سینمایی "خونه بابا 2" به کارگردانی "شان آندرس" در چهارمین هفته از اکران خود توانست با فروش 7.5 میلیون دلار با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته پنجم شود.

در قسمت جدید "خانه پدر" برد و داستی در تعطیلاتشان با دخالت های پدرانشان مواجه می شوند که شرایط متفاوتی ایجاد می کند و همین شرایط متفاوت اتفاقات کمدی فراوانی را برای هر سه خانواده ایجاد می کند.

بازیگران بزرگی همچون مل گیبسون، مارک والبرگ، لیندا کاردلیانی، ویل فیرل و حالا جان سینا در نسخه دوم این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

به گفته آندرس این قسمت ادامه ای بر نسخه اول بوده و داستان پدر و پدرخوانده ای را با بازی ویل فریل و مارک ولبرگ پیگیری می کند. برد و داستی (ویل فرل و مارک والبرگ) باید در دوران تعطیلات با پدرانشان (مل گیبسون و جان لیسگو) معامله ای ناگهانی کنند.

قتل در قطار سریع‌السیر شرق

قتل در قطار سریع السیر شرق

پر بازیگرترین فیلم سینمایی سال 2017 با نام "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" ساخته "کنت برانا" برخلاف پیش بینی ها فروش خوبی را به ثبت نرسانده است. این فیلم در کمال تعجب در هفته چهارم اکران خود با فروش 6.7 میلیون دلار در رتبه ششم ایستاد.

این فیلم جدیدترین اقتباس از رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» شاهکار ادبی «آگاتا کریستی» است که "کنت برانا" کارگردانی آن را بر عهده دارد.

بازیگرانی همچون جانی دپ، جودی دنچ، دیزی ریدلی، کنت برانا، میشل پنا و میشل پتیفر در این پروژه همکاری داشته‌اند.

«مایکل گرین» نگارش فیلمنامه جدید «قطار سریع السیر به شرق» و «مارک گوردن»، «سیمون کینبرگ» و «ریدلی اسکات» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه «هرکول پوارو» برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

رمان جنایی «آگاتا کریستی» برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ در فیلمی به کارگردانی «سیدنی لومت» و با بازی «آلبرت فینی»، «لورن باکال» و «اینگرید برگمن» به سینما آمد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «برگمن» به ارمغان آورد.

گفتنی است فیلم های "خانم بیرد" با 4.5 میلیون دلار، "سه تابلو در میزوری" با 4.5 میلیون دلار، "ستاره" با 4 میلیون دلار و "کریسمس مادران بد" با 3.5 میلیون دلار در جایگاه هفتم تا دهم جدول فروش  قرار گرفته اند.

انتهای پیام/