انتقاد یک گروه موسیقی از تهیه کننده «قاتل اهلی»

امیر حقیری سرپرست گروه موسیقی «ده و ده دقیقه» توضیح داد: عوامل فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی اواخر تابستان سال ۹۵ از گروه «ده و ده دقیقه» برای همراهی در سکانسی از این فیلم دعوت به عمل آوردند و ما هم به احترام نام استاد مسعود کیمیایی و سینمای حرفه‌ای از قرارداد صحبت نکردیم، اما متاسفانه آقای لشگری قوچانی تهیه‌کننده و عوامل تولید هم قراردادی با ما امضا نکردند.

وی ادامه داد: حتی قرار بود در مراحل تدوین، مَستر اصلی قطعه «اتفاق» که در آن سکانس اجرا می شد روی کار  قرار داده شود تا کیفیت صوتی کار نیز استاندارد باشد اما پس از گذر بیش از یک سال نه تنها قرارداد مکتوب آماده نشد بلکه همان صدای سر صحنه روی کار قرار گرفت و تاسف بارتر اینکه حتی در تیتراژ پایانی اسمی از این گروه و قطعه «اتفاق» هم به میان نیامده است.

این آهنگساز و نوازنده در پایان تصریح کرد: بخشی از موضوع فیلم «قاتل اهلی» اهمیت موسیقی، تعطیلی کنسرت‌ها و رفتار ناعادلانه با هنرمندان موسیقی است ولی همین نوع رفتار غیرحرفه‌ای از سوی تهیه کننده با گروه موسیقی «ده و ده دقیقه» تکرار شد و این باعث می شود تصور کنیم دوستان این فیلم را با باور نساخته اند.

گروه «ده و ده دقیقه» از سال ۹۳ فعالیت خود را به طور رسمی در حوزه موسیقی آغاز کرد. این گروه تابستان سال ۹۵ اولین آلبوم خود با عنوان «لیتیوم» را در بازار موسیقی منتشر کرد.