منتظر اتفاقات تازه در کنسرت «لیان» باشید

 محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» بوشهر  با اشاره جزئیات تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی در تالار وحدت تهران بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ایم که در کنسرت جدید گروه «لیان» ضمن معرفی گوشه هایی دیگر از موسیقی اقوام منطقه بوشهر به معرفی موسیقی نواحی دیگر اقوام ایران نیز بپردازیم و به طور حتم این موسیقی نیز قطعا ملودی هایی خواهد بود که مخاطبان کمتر با آن آشنا هستند.

وی ادامه داد: ما برای اجرای این بخش از برنامه که به آن اشاره کردم اتفاقات بسیار ویژه ای را در نظر گرفتیم که فعلا ترجیح می دهم درباره آن اطلاع رسانی نکنم اما شما بدانید این برنامه نیز دارای جذابیت های جالب توجهی خواهد بود که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. ما در این کنسرت همانند اجراهای قبلی گروه تمام کوشش خود را انجام داده ایم که تماشاگر ضمن شنیدن اجراهای منتخب گروه لیان شاهد به صحنه رفتن آثاری باشد که برای آنها دارای ویژگی های متفاوتی است.

سرپرست گروه موسیقی «لیان» گفت: متاسفانه با وجود اینکه هم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی نهایت همکاری را برای صدور مجوز کنسرت پیش رو انجام دادند اما متاسفانه مدیران سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به ما برای اجرای این کنسرت مجوزی صادر نکردند. به هر حال این برازنده یک مجموعه فرهنگی نیست که با وجود داشتن مجوزهای رسمی از نهادهای دولتی و انتظامی بازهم اجازه برگزاری کنسرت در سالن میلاد را به ما نمی دهند. موضوعی که باید نسبت به رفع آن هرچه زودتر اقدامات و همکاری های لازم صورت گیرد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

شریفیان عنوان کرد: کنسرت پیش روی گروه «لیان» این بار هم مانند سنوات گذشته در تالار وحدت تهران برگزار می شود و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم پذیرای مخاطبان همیشگی این مجموعه در یک تالار بسیار ارزشمند و باشکوه باشیم. البته در اینجا لازم است از مخاطبانی که در این روزها نسبت به پیش خرید بلیت کنسرت اقدام کردند نیز تشکر ویژه ای داشته باشم که تا این حد از موسیقی بومی کشورمان حمایت می کنند. این موضوع اتفاق خوبی است که بالاخره شرایطی فراهم شده که موسیقی نواحی تا این حد مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفته و این چنین از برگزاری یک کنسرت استقبال می کنند.

کنسرت گروه «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان روزهای یکشنبه ۱۰ و دوشنبه ۱۱ دی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.