فصل دوم ساخت ایران با "رضا گلزار" و "امین حیایی"

فصل دوم سریال ساخت ایران با حضور بازیگری جدید ساخته میشود . ساخت ایران 2 با حضور محسن کیایی به زودی ساخت خود را آغاز میکند . امین حیایی و محمدرضا گلزار از دیگر بازیگران این سریال هستند.

برزو نیک نژاد کارگردانی سریال ساخت ایران 2 را بر عهده دارد و رضا گلزار، امین حیایی و محسن کیایی بازیگران فصل دوم این سریال ایرانی هستند.

ساخت ایران مجموعه ای ویدئویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تولید سال 1390بود .ساخت ایران سومین سریال نمایش خانگی است که در ابتدا قرار بود در هشت مجموعه دو قسمتی و در مجموع، در 16 قسمت توزیع شود که پس از سفر عوامل به لبنان و فرانسه، تعداد قسمت های این مجموعه داستانی به 20 قسمت افزایش پیدا کرد و در 10 مجموعه توزیع شد.

عوامل تولید ساخت ایران در فصل اول ؛ کارگردان: محمد حسین لطیفی نویسندگان: خشایار الوند، پیمان قاسم خانی تهیه کنندگان: منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی

سریال ساخت ایران در ابتدا توسط شبکه خانگی و سپس در شبکه آی فیلم پخش شد. امین حیایی ، محمدرضا گلزار ، فرهاد اصلانی ، بهنام تشکر ، گوهر خیراندیش ، الیکا عبدالرزاقی و بهاره رهنما از جمله بازیگران این سریال ساخت ایران بودند.