مکان برگزاری نمایشگاه کتاب مشخص شد؟

همایون امیرزاده، سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خصوص مکان برگزاری این نمایشگاه گفت: دو تیم در حوزه کارشناسی مکان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ماموریت پیدا کردند. یک تیم در حوزه اقداماتی که شهرداری تهران می‌تواند در این خصوص انجام دهد، کار کارشناسی می‌کند و تیم دیگر گزینه های احتمالی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را در صورتی که مکان نمایشکاه بین المللی کتاب تهران تغییر کند، بررسی می‌نماید. گزارش های این دو تیم تا دوشنبه یا سه‌شنبه این هفته به  دست ما در شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می رسد.

وی افزود: نتایج ارزیابی دو تیم کارشناسی در زمینه مکان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در جلسه شورای سیاستگذاری این نمایشگاه بررسی و درباره مکان آن تصمیم‌گیری می‌شود. جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در صورتی که مشکلی پیش نیاید، در روز چهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

گفتنی است؛ سخنگوی شورای سیاستگذاری سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران پیش از این از ارائه فرصت ۱۰ روزه به شهرداری تهران برای تامین فضاهای مناسب مورد نیاز و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ناشران و مردم خبر داده بود.