فصل جدید «پاهای بیقرار» کلید خورد

«ایرج محمدی» تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» گفت: فصل سه و یک این سریال امروز در خیابان ولیعصر تهران و در یک شرکت کلید خورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر قرار بر این است که تا یک ماه دیگر در همین لوکیشن حضور داشته باشیم.

تهیه کننده سریال «آرماندو» افزود: پانته آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری در این لوکیشن بازی دارند. همچنین مسعود دلخواه نیز در نقش عنایت (ادامه نقش مجید پتکی) یکی از بازیگران جدید سریال منوچهر هادی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گریم کردن برای نشان دادن دو برهه از تاریخ جواب نمی‌دهد، بیان داشت: تجربه نشان داده که گریم به آن صورت نمی‌تواند به باورپذیری نقش در دو برهه زمانی کمک کند و تصمیم گرفتیم تا از دو بازیگر برای یک نقش بهره ببریم.

تهیه کننده سریال «زعفرانی» ادامه داد: «پاهای بیقرار» ساختار و تکنیک جدیدی دارد که فکر می‌کنیم جواب مثبتی را از آن دریافت کنیم. این سریال مثل باقی ملودرام‌ها نیست که از آینده شروع شود و با یک فلاش بک به گذشته برود بلکه سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به 15 قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو این سریال بازی کردند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 60 قسمت  تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.