اکران «خانه دیگری» پیش از شروع سال جدید

بهنوش صادقی کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت اکران «خانه دیگری» گفت: تلاشمان بر این است که تا آخر امسال این فیلم را اکران کنیم و به سال آینده موکول نشود.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «پروتز» بیان کرد: فیلمنامه این اثر آماده ساخت است و این روزها در حال مذاکره و رایزنی برای تأمین بودجه آن هستیم. تلاش می‌کنیم تا قبل از شروع سال جدید ساخت آن را آغاز کنیم؛ البته همه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به فراهم شدن شرایط ربط دارد.

گفتنی است؛ لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و گوهر خیراندیش بازیگران «خانه دیگری» هستند.

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب الله است که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی‌ها و ناخوشی‌های این خانواده زندگی حبیب الله، دختر و دامادش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد ... .

عباس اکبری تهیه‌کنندگی «خانه دیگری» را بر عهده داشته است.

شایان ذکر است؛ قصه فیلمنامه «پروتز» به قلم مهنوش صادقی درباره عمل‌های جراحی زیبایی است که جوانان و به ویژه دختران را به شدت درگیر خود کرده و ما با نگاهی متفاوت و با لحنی طنازانه به آن می پردازد.