رسوایی اخلاقی جدید برای "راکی"

این زن که هویت او فاش نشده مدعی است سیلوستراستالونه در اوایل دهه نود میلادی یعنی حدود بیست و هفت سال پیش، پس از اذیت و آزار جنسی چند بار به او تجاوز کرده است.

این شکایت در ماه نوامبر در اداره پلیس سانتامونیکا ثبت شد و مأمورین سرگرم تحقیق و بررسی شواهد موجود هستند.

این خبر هفته ها به دلیل حساسیت پرونده رسانه ای نشد ولی سرانجام اطلاعات درز کرد و چهارشنبه گذشته در برخی از نشریات و سایتهای هنری منتشر شد.

«مارتین سینگر» وکیل سیلوستراستالونه پنجشنبه با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن رد اتهامات وارده، موکلش را بیگناه دانست، به گفته او سیلوستر استالونه قربانی توطئه ای بی شرمانه شده است.

مارتین سینگر در این بیانیه همچنین گفت، موکلش به شدت از این اتهام غیرواقعی عصبانی است و قصد دارد از این زن به دلیل نشر دروغ و اکاذیب و تخریب شخصیت شکایت کند.

پلیس لس آنجلس هنوز اظهار نظر رسمی در این زمینه نداشته و مشخص نیست که مدارک کافی برای ارائه این پرونده به دادستانی وجود داشته باشد.

این در حالی است که با توجه به گذشت بیش از دو دهه از این حادثه، ممکن است پرونده مشمول مرور زمان شده و قابل پیگیری نباشد، در ایالت کالیفرنیا مدت زمان برای رسیدگی به چنین جرائمی ده سال است.

با این حال به عقیده برخی از نویسنده های هنری، چنین اتهاماتی حتی در صورت عدم پیگیری قضایی، به اعتبار ستاره های بزرگ و شخصیت های مشهور لطمه زیادی می زند.

سلیوستر استالونه هفتاد و یک ساله از هنرمندان مطرح سینمای آمریکا است که با مجموعه فیلم های «رمبو» و «راکی» به اوج شهرت رسید، او در دهه های اخیر در فیلم های حادثه ای و پرفروشی بازی کرده و یکی از نمادهای جهانی هالیوود محسوب می شود.