"هادی حجازی‌فر" از به وقت شام تا لاتاری/عکس

هادی حجازی فر از جمله اسامی سینمایی است که این روزها بسیار از وی یاد می شود. او پس از دو حضور موفق در جشنواره فجر امسال با قدرت فراوان برای کسب سیمغ تلاش می کند.

 

هادی حجازی فر

حجازی فر امسال یکی از پرکارترین بازیگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. وی سال گذشته در دو فیلم "دارکوب" ساخته "بهروز شعیبی" نقشی کوتاه را ایفا کرد تا این فیلم اولین اثر وی در جشنواره فیلم فجر امسال باشد. وی در این فیلم با مهناز افشار ، امین حیایی ، سارا بهرامی ، جمشید هاشم پور همبازی شده است.

پس از آن حجازی فر به فیلم "آستیگمات" به کارگردانی "مجیدرضا مصطفوی" پیوست تا دومین فیلم وی برای حضور در فجر 36 نیز رقم بخورد. هر چند نقش حجازی فر در این فیلم نیز به گفته خودش نقشی نسبتاً کوتاه است اما وی در این اثر نیز با بازیگرانی همچون محسن کیایی، نیکی کریمی، حسین پاکدل و سیامک صفری همبازی شد.

 هادی حجازی‌فر

مهم‌ترین اثری که حجازی‌فر سال 96 را با آن آغاز کرد را بدون شک باید "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی کیا دانست. فیلمی که در آن با بابک حمیدیان همبازی شد تا اولین همکاری خود با حاتمی کیا را تجربه کند. این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شد و بدون شک در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت تا مهم‌ترین شانس حجازی فر برای فجر امسال باشد.

حجازی فر پس از پایان فیلمبرداری "به وقت شام" به فیلم "وحید امیرخانی" با نام "شاه کش" پیوست تا چهارمین فیلم امیدوار به فجر امسال را در کارنامه داشته باشد. نقش حجازی فر در این فیلم هم مثل به وقت شام نقشی جدی و دارای شانس برای کسب سیمرغ بلورین محسوب می‌شود.

این بازیگر با سابقه تئاتر به تازگی قرارداد حضور در فیلم‌ "واسطه" به کارگردانی "آرش لاهوتی" را پذیرفته تا تجربه همکاری با "هدیه تهرانی" را نیز در کارنامه داشته باشد. اگر این فیلم به جشنواره برسد پنجمین شانس حجازی فر در فجر محسوب می‌شود.

 هادی حجازی‌فر

در پایان حجازی فر می‌تواند در صورت رسیدن تمامی این آثار به فجر امسال علاوه بر شش فیلم یاد شده در فیلم تازه "محمدحسین مهدویان" با نام "لاتاری" نیز به ایفای نقش بپردازد تا با هفت فیلم متقاضی حضور در فجر به عنوان پرکارترین بازیگر سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فجر شناخته شود. اتفاقی که به گفته اکثر منتقدین برخلاف حضور گیشه‌ای برخی بازیگران به علت توانایی های حجازی فر در عرصه بازیگری رخ داده است.