پروین سلیحی در گفتوگو با فارس اظهار داشت: هم اکنون متولیان فرهنگی در جامعه تلاش بسیاری را برای گسترش حجاب و عفاف انجام میدهند.

وی در‌ خصوص برخی انتقادها به صدا و سیما مبنی بر رعایت کمرنگ عفاف در بعضی از برنامه‌های تولیدی گفت: صدا و سیما بیشترین مروج حجاب و عفاف در جامعه است؛ برخی از برنامه‌ها که دارای مخاطبان جوان هستند به سبکی شاد اجرا می‌شوند که نمی‌توان برچسب عدم رعایت عفاف را به آنها چسباند.

مشاور امور بانوان سازمان صدا و سیما ادامه داد: هم‌اکنون در برنامه‌های صدا و سیما شاهد بیشترین تبلیغ در زمینه مدل‌ها و پوشش‌های اسلامی هستیم، در حالی که متولیان این حوزه تاکنون هیچ مدلی از پوشش ایرانی و اسلامی را برای استفاده در برنامه‌های صدا و سیما پیشنهاد نکرده‌اند و صدا و سیما خود به ترویج مدهای اسلامی می‌پردازد.

سلیحی افزود: کارگروه ساماندهی مد و لباس تا کنون حتی یک مورد از مدلهای مصوب پوشش ایرانی و اسلامی را نیز برای استفاده به ما ارائه نکرده است؛ اگر مدلی از سوی این کارگروه به ما ارائه شود از آن استقبال خواهیم کرد و این موضوع را اعلام میکنیم که آمادگی استفاده و تبلیغ ۳۲ مدل چادر طراحی شده توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس را داریم.