بازیگر مشهور هالیوودی؛ رئیس جمهور آینده آمریکا

به دنبال اظهارات دواین جانسن، رسانه‌های گروهی این پرسش را مطرح می‌کنند که او دارد شوخی می‌کند یا حرف‌هایش جدی است. رسانه‌ها به سابقه حضور بازیگران در دنیای سیاست اشاره کرده و از رونالد ریگان و آرنولد شوارتزنگر یاد می‌کنند. اولی در دهه 80 رئیس‌جمهور آمریکا شد و برنامه ارتجاعی جنگ ستارگان را در پیش گرفت. آرنولد هم که اصلیتی اروپایی دارد، تا فرمانداری ایالت کالیفرنیا پیش رفت.

به نوشته هالیوود ریپورتر و براساس باور تحلیلگران سیاسی، اگر راک در دور بعدی انتخابات آمریکا شرکت کند، احتمال زیادی وجود دارد که راهی کاخ سفید شود، اما سینمایی‌نویس‌ها از حالا به او هشدار داده‌اند که در کاخ سفید اکشن کاری‌های فیلم‌هایش را تکرار نکند! بحث حضور جانسن در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در حالی است که او فاقد هر گونه فعالیت سیاسی و حتی اجتماعی است.

این بازیگر ژانر اکشن که نتوانست جای خالی آرنولد را در این ژانر پر کند، قهرمان سابق کشتی کج جهان است. موفقیت ورزشی راک، پای او را به دنیای بازیگری باز کرد. دواین جانسن طی هفته‌ای که گذشت، نسخه دوباره سازی شده کمدی اکشن موفق دهه 90 میلادی جومانجی را روانه پرده سینماها کرد. استقبال تماشاگران از این جومانجی تازه، خوب بود و آن را تبدیل به فیلمی پرفروش کرد.