خانم بازیگر از دلیل تنهایی هایش می گوید/عکس

آناهیتا افشار بازیگر این شب‌ها با حضور در سریال"سایه‌بان" به خانه‌های مخاطبان می‌آید. او درباره حضور در این سریال و ایفای نقش مژده گفت: آنچه برای من حضور در این سریال را جذاب کرد، حضور مژده بود چرا که در بخش اعظمی از سریال او حضور فیزیکی ندارد اما ردش در سریال کاملا مشهود است. از این دست نقش‌ها در کارنامه‌ام بسیار دارم و این سبک کاری را دوست دارم. کاراکتری است که در کل قصه حضورش احساس می‌شود و همه درباره او صحبت می‌کنند و بعد به یک باره ظاهر می‌شود و حضورش جدی می‌شود. مژده کاراکتر خوبی است و به نظرم بهترین کاراکتر قصه است.

 این بازیگر در ادامه درباره ویژگی‌های این نقش نیز بیان کرد: مژده خیلی کاراکتر عجیبی نیست، قضاوت مردم الان خیلی زود است و بازخوردهایی که از مردم می‌بینم برایم جالب است، چرا که همه فکر می‌کنند مژده مقصر اصلی از هم پاشیدگی زندگی آرمان و ساراست، ولی باید بگویم آنطور که تا الان دیده شده نیست و نظر همه با نمایش چند قسمت دیگر از سریال درباره او تغییر می‌کند. مژده مقصر نیست چرا که از اصل ماجرا اطلاعی ندارد و از اتفاقات زندگی آرمان مطلع نیست به همین دلیل می‌شود با او همذات پنداری کرد. در این سریال سارا و مژده هر دو قربانی هستند.

 

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در نمایی از سریال"سایه بان"

بازیگر "ویلایی‌ها" در پاسخ به این سوال که در چهره مژده یک تنهایی و غمی دیده می‌شود که نیازمند بازی زیرپوستی و حسی بود، اظهار کرد: مژده تنهایی زیاد کشیده و در زندگی همواره منتظر بوده است و این در رفتارش هم دیده می‌شود. من هم سعی کردم این رفتارها در بازیم دیده شود، ما در قسمت‌های آینده می‌بینیم که مژده تا چه اندازه سختی کشیده و دلیل تنهایی‌هایش را بیشتر عنوان می‌کند.

افشار در ادامه درباره کار با برادران محمودی گفت: برادران محمودی بسیار سینمایی کار کردند و یکی از دلایلی که باعث شد تا پس از سال‌ها به تلویزیون باز گردم حضور آن‌ها در این سریال بود، چرا که مدیومشان تلویزیون نیست. نوع قصه و فیلمبرداری کار کاملا سینمایی است و بسیار خلاق هستند.

 

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار و ساعد سهیلی در نمایی از "پل خواب"

وی در خاتمه درباره فیلم سینمایی" پل خواب" نیز عنوان کرد: " پل خواب" به خاطر اقتباس از داستان "جنایت و مکافات" داستایوفسکی داستانش کاملا مشخص است و از 20 دی ماه نیز به روی پرده سینماها خواهد رفت، امیدوارم که مردم ببینند و از آن راضی باشند.