سکوت به احترام جانباختگان حادثه سانچی در کنسرت خواننده پاپ

شب گذشته 24 دی و در پنجمین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت زانیار خسروی خواننده پاپ کشورمان در سالن همایش ایرانیان برگزار شد.

در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر که این روزها در سالن ایرانیان در حال برگزاری است؛ شاهد نارضایتی عکاسان نسبت به شیوه برخورد کارکنان این سالن با آنها هستیم، چرا که عکاسانی که برای پوشش کنسرت ها حضور پیدا می کنند از تذکرهای بیش از اندازه این کارکنان ناراضی هستند.

پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار شد که ملت ایران در غم از دست دادن دریانوردان نفتکش سانچی بودند.

در ابتدا خسروی قطعه «معرفتت گیر منفعتت بود» را با همخوانی تماشاگران اجرا کرد؛ بعد از اتمام قطعه اول زانیار خسروی از تماشاگران خواست ۳۰ ثانیه به احترام جانباختگان حادثه سانچی سکوت کنند.

در ادامه زانیار خسروی قطعات «می‌دونستم میری»، «جاذبه» را در میان تشویق های مردم اجرا کرد .

خسروی در کنسرت شب گذشته کنایه ای هم به فیلتر شدن داشت و گفت : توئیتر را فیلتر می کنند، بعد مسئولین با فیلترشکن به توئیتر می‌آیند و می‌گویند ما هستیم، شما هم که هستید.

این خواننده پاپ پس از آن قطعه «فکر بکر» را خواند که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

خسروی در طول کنسرت از خشایار جوزی نوازنده گیتار الکتریک، حامد طاهری نوازنده گیتار بیس، محمدرضا رهنما نوازنده کیبورد و پیانو، امیر محمدی نوازنده ساکسیفون، روزبه پهلوانی نژاد نوازنده درامز و بهنام رهنما نوازنده گیتار آکوستیک اعضای ارکستر خود تشکر کرد.

وی در ادامه قطعات «هی تو»، «اگه می‌موندی»، «تو نباشی»» و پس از آن « چشمای رویایی» را اجرا کرد. خسروی سپس قطعات «نه نمیشه» و «ریسک»  و در ادامه  «حس کمیاب» را با همراهی حضار اجرا کرد.

این خواننده در ادامه قطعات «شدی همه دنیام»، « حسودیم می‌شه» و « بدون تو» را خواند و «من میلیونر نیستم»،«طفره نرو» قطعات بعدی بودند که خسروی اجرا کرد.

زانیار خسروی در پایان نیز قطعه «دستی دستی» را در میان استقبال مردم اجرا کرد.