پایان فیلمبرداری «ایرانگرد 3»

تهیه کننده مستند ایرانگرد با اعلام این خبر تصریح کرد: سری سوم این مستند از بیابان لوت آغاز شد و در استانهای گیلان، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و خراسان جنوبی ادامه یافت و در نهایت برای تکمیل تصاویر هوایی، در لوت به پایان رسید.

جواد قارایی اظهار داشت: از پیش تولید تا تولید، حدود 80 هزار کیلومتر برای ساخت این مجموعه سفر کردیم و حاصل کار درحال تدوین است. این پروژه پس از مستندهایی که در خط مقدم جنگ تولید می شود، بی شک دشوارترین تولید مستند تاریخ سازمان صداوسیما است، چرا که در سخت ترین شرایط تلاش کردیم تا بهترین کیفیت ممکن در حد توان به دست بیاید و فکر می‌کنم از همه لحاظ کیفیت «ایرانگرد 3»، چندپله از «ایرانگرد 2»  پیشی گرفته است.

وی اظهار داشت: هر چند بخشی از سلامتی جسمانی خود را در این راه از دست دادم، اما با تمام وجود اعتقاد دارم ایران و ایرانی شایسته برترین ها هستند. امیدوارم مسئولان گرامی پس از این تولید و پخش این مستند و همچنین بازخوردی که ان شاء الله خوب خواهد بود، کمک و حمایت بیشتری کنند تا تولیدات بهتری را به دیدگان محترم مخاطبان عزیز کشورمان هدیه کنم.

قارایی افزود: تاکنون 11  قسمت از این مستند تدوین شده و باقی قسمت ها نیز در مرحله تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ است و ان شاء الله به احتمال خیلی زیاد از ایرانگرد در 18 قسمت بسته خواهد شد.

این تهیه کننده گفت: امیدوارم که این مجموعه برای بهتر دیده شدن در نوروز 1397 در ساعت خوب و مناسبی روی آنتن شبکه یک برود.

او در پایان یادآور شد: برای تولید این مجموعه عزیزان زیادی درسختی و دشواری های فراوان تلاش کردند و همین جا از تمام عوامل مجموعه مستند «ایرانگرد 3» تشکر می کنم. ایرانگرد با سفر به شهرها و استان های مختلف ایران، طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی را به تصویر کشیده است.