بازیگر "کار کثیف" : امیدوارم سیمرغ جشنواره را به دست آورم

پدرام شریفی بازیگر سینما درخصوص حضور خود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "کار کثیف" گفت: حضورم در فیلم کار کثیف بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. بازی در این فیلم سخت‌ترین تجربه من در عرصه بازیگری بود و امیدوارم مورد پسند مخاطب قرار بگیرد.

وی در همین راستا ادامه داد: خسرو معصومی برای فیلم کار کثیف تلاش فراوانی کرده و کل گروه بسیار منسجم به تولید این اثر پرداخته و امیدوارم در جشنواره فیلم فجر اتفاقات خوبی برای این فیلم بیفتد.

 

پدرام شریفی

بازیگر فیلم "متولد 65" درباره تمایل خود برای موفقیت در جشنواره فجر تاکید کرد: من هم مثل سایر بازیگران دوست دارم سیمرغ جشنواره فیلم فجر را به دست آورم و بسیار امیدوارم امسال برای کار کثیف سیمرغ جشنواره را به خانه ببرم. سیمرغ جشنواره لذتی بسیاری دارد و من کتمان نمی کنم که به شدت این جایزه را دوست دارم.

وی در مورد حضور گسترده جوانان در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: چند سال اخیر سینمای ایران به شدت شاهد حضور جوانان بازیگر و فیلمساز بوده و امسال این  حضور چندین برابر شده است. سینمای ایران در حال پوست اندازی است و حضور جوانان دقیقاً همین رویه را نشان می دهد.

پدرام شریفی

این بازیگر جوان سینما درباره تاثیر جشنواره فیلم فجر در روند کار بازیگران افزود: جشنواره فیلم فجر محل اجتماع مردم و هنرمندان سینما بوده و باعث می شود کار افراد به خوبی دیده شود. حال اگر کاری واقعاً خوب باشد و یا بازی بازیگری درست انجام شود در فجر چندین برابر بازخورد مثبت خواهد داشت.

شریفی با اشاره به حضور خود در فیلم "بادیگارد" خاطرنشان کرد: شروع جدی سینما با فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا و بعد از متولد 65 باعث شد با وجود نیاز شدید سر هر کاری نروم و در انتخاب‌هایم دقت کنم. امیدوارم کارهای خوب به من پیشنهاد شود تا بتوانم باز هم در آثار قابل دفاع بازی کنم.