امین حیایی اولین غایب جشنواره فجر

دومین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، (کاخ رسانه ها) با اخبار و حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به غیبت "امین حیایی" در نشست خبری فیلم شعله ور اشاره کرد.

این در حالی بود که دارا حیایی پسر امین حیایی در نشست خبری فیلم حمید نعمت الله شرکت کرده بود. نشست فیلم شعله ور نیز مانند نشست های دیروز با مشکلات بسیار زیادی از جمله مشکل صدای سالن نشست روبرو بود.

همچون روز نخست خبرنگاران در صف های طولانی در انتظار دو فیلم مهم روز دوم جشنواره ایستادند و در این بین همچنان افراد بسیاری پشت درب های پردیس ملت اجازه ورود به کاخ اهالی رسانه را پیدا نکردند.

فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" ساخته پیمان معادی دومین فیلم از دومین روز جشنواره فیلم فجر بود که با استقبال بسیار زیادی از سوی اهالی رسانه روبرو شد.

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی بمب از جمله پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی و محمود کلاری در مراسم نشست خبری فیلم حضور یافتند اما پس از آن با هیچکدام از اهالی رسانه راضی به گفت‌وگو نشدند.

تماشاگران پس از پایان این فیلم برای نخستین بار در پردیس سینمایی ملت عوامل و سازندگان اثر را تشویق کردند اما اصحاب رسانه پشت درهای بسته سالن برای مصاحبه با عوامل .

امشب کاخ رسانه ها در ادامه برنامه میزبان مجموعه فیلم های کوتاه خواهد و باید دید آیا خبرنگاران و منتقدان برای تماشای این اثر در کاخ جشنواره فیلم فجر خواهند ماند یا خیر؟.