6 سال از عمرم را پای سرو زیر آب گذاشتم

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم سینمایی سرو زیر آب درخصوص حضور فیلم خود در جشنواره فیلم فجر گفت: این فیلم یکی از سخت‌ترین تجربه های من در عرصه کارگردانی بود و تا دقایق آخر مشغول مراحل پس از تولید بودیم و در لحظات واپسین نسخه نهایی فیلم را به جشنواره رساندیم.

 

محمدعلی باشه آهنگر

وی درباره حضور اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برای مشاهده آثار افزود: بالاخره گروهی تصمیم گرفته اند که جشنواره امسال در برج میلاد برگزار نشود. بدون شک ضعف و قوت های اصلی پردیس ملت در زمان برگزاری جشنواره مشخص می شود اما آنچه مشخص است اینکه برج میلاد برای ایاب و ذهاب و مساله پارکینگ به شدت بهتر از پردیس ملت است.

کارگردان فیلم "سرو زیر آب" با اشاره به حضور تعداد بالای فیلم دفاع مقدسی در جشنواره فیلم فجر امسال تاکید کرد: امسال تعداد زیادی فیلم درباره دفاع مقدس و دفاع از حرم ساخته شده است. امیدوارم هیچ وقت آماردهی و کمیت گرایی را الگو قرار ندهیم و با تعداد بالای آثار خوشحال نشوییم و آثاری که به جشنواره فیلم فجر می آیند از لحاظ کیفی قابل دفاع باشند.

وی درباره زمان احتمالی اکران سرو زیر آب اضافه کرد: امیدوارم بر خلاف روند حال حاضر سینما بتوانیم سرو زیر آب را در زمانی مطلوب اکران کنیم. من امیدوارم تا ببینیم خدا چه می خواهد. 

باشه آهنگر درباره نگاه کیفی خود در فیلم سرو زیر آب خاطرنشان کرد: اگر می گویم فیلم دفاع مقدسی باید کیفیت داشته باشد به این خاطر است که من شش سال از زندگی ام را پای فیلم سرو زیر آب گذاشتم. تولید این فیلم از سال 90 شروع شده و حالا در سال 96 آماده پخش است.