دلیل حذف سکانس سحر دولتشاهی در "عرق سرد" ؟

نشست خبری فیلم سینمایی "عرق سرد" به کارگردانی سهیل بیرقی امشب در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با حضور عوامل این فیلم برگزار شد. 

در این نشست که اجرای آن را محمود گبرلو بر عهده داشت، سهیل بیرقی کارگردان اثر، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی بازیگران فیلم، فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری، کامران حجازی مجری طرح و سایر عوامل اجرایی اثر حضور داشتند.

سهیل بیرقی کارگردان این فیلم درباره تشابه فیلم عرق سرد با فیلم قبلی خود گفت: این فیلم ادامه ای بر فیلم "من" بود و ناخودآگاه المان هایی از فیلم قبلی را در بر داشت که بخش هایی از این فیلم دیده میشد. در حوصله بحث نمی گنجد درباره شخصیت پردازی صحبت کنیم اما برخلاف نقد تخت بودن شخصیت ها جذابیتی که بازیگران را جذب فیلمنامه کرد عمق نقشها بود.

وی در ادامه افزود: فیلم عرق سرد کاملاً کلاسیک ساخته شده بود همین تفاوت اصلی این فیلم با فیلم "من" بود زیرا فیلم قبلی بر اساس هرده پیرنگ ها شکل گرفته بود.

لیلی رشیدی درباره بازی در فیلم عرق سرد ادامه داد: من برای بازی در این فیلم کاملاً براساس نگاه کارگردان پیش رفتم و به نوعی با اعتماد به کارگردان به نقش شکل دادم.

بیرقی درباره بخش حذف شده بازی سحر دولتشاهی در فیلم ادامه داد: بخشی از بازی سحر دولتشاهی پیش از جشنواره در تیزر آمده بود بدون هیچ سانسوری حذف شد و انتخاب شخصی من به عنوان کارگردان بود که آن سکانس را برای نسخه نهایی حذف کردم.