محمد بحرانی مهمان جدید «سوغات جنگل»

محمد بحرانی درباره حضورش در مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» گفت: امیر سلطان احمدی کارگردان «سوغات جنگل» یکی از قدیمی ترین دوستان من است و زمانی که دعوت کردند با سر دویدم. به نظرم نادر عروسک بامزه‌ای است، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین صداپیشه‌های این روزها یعنی بهادر مالکی جای او حرف می‌زند و مهدی برقعی هم عروسک گردان است. 

وی ادامه داد: سلطان احمدی با دغدغه هایی بسیار جدی و انسانی این کار را ساخته است و من از نزدیک شاهد این ماجرا بودم. حداقل اینکه مایل بوده در هر قسمت یک موضوع عمیق، انسانی و آسمانی را به مردم عرضه کند. من یک قسمت از خروجی برنامه را دیده ام اما هنوز برای قضاوت زود است و به هر حال امیدوارم به اهدافی که دارند دست پیدا کنند.

مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ و در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش میشود.

در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند. 

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری و عمار باستان فرد و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر، امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.