بررسی دوبله انیمیشن جذاب «کوکو ۲۰۱۷»

انیمیشن «کوکو Coco 2017» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگسرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز جمعه 27 بهمن ماه ماه ساعت 17 اکران می‌شود.

اکران انیمیشن کوکو Coco محصول 2017 آمریکا و دوبله گروه سورن همراه با نقد و بررسی فیلم با حضور عوامل دوبلاژ آن به مجری گری عرفان هنربخش خواهد بود.

انیمیشن Coco 2017 به مدیر دوبلاژی محمدرضا صولتی و تهیه کنندگی و مدیریت هنری عرفان هنربخش به فارسی دوبله شده است و داستان یکی از شخصیت های موزیکال و فانتزی انیمیشن را روایت می‌کند.

انیمیشن کوکو که یکی از پرفروش ترین انیمیشن های سال 2017 است. و داستان پسر بچه ای 12 ساله ، عاشق موسیقی به نام میگل است که خانواده خود را از دست داده او دنبال ملاقات دوباره با خانواده اش هست که اتفاقات زیادی برایش پیش میاید …

انیمیشن«Coco 2017» یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ است. کوکو توسط کمپانی پیکسار ساخته و در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی به مدت زمان ۱ ساعت ۴۹ دقیقه منتشر شد.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.