همکاری "ارژنگ امیرفضلی" با عموهای فیتیله ای/عکس

محمد مسلمی بازیگر و مجری تلویزیون درباره فعالیت های خود گفت: این روزها برنامه "بهترین شو" که به استعداد یابی کودک و نوجوان می پردازد برای شبکه دو در حال ضبط است و من، ارژنگ امیر فضلی و حمید گلی به عنوان داور در آن حضور داریم.

وی در همین راستا افزود: مرحله مقدماتی شروع شده و کودکانی که استعداد دارند در زمینه های مختلف اعم از ورزشی، هنری و علمی شرکت کرده و انتخاب می شوند. ضبط مرحله اول مقدماتی به اتمام رسیده و از امروز ضبط مرحله دوم شروع می شود که باید تعدادی از شرکت کنندگانی که انتخاب شده اند به مرحله دوم راه پیدا کنند.

این بازیگر درباره استعدادهای حاضر در برنامه "بهترین شو" اظهار کرد: تهران و شهرستان ها جمعیت مستعد زیادی از کودک و نوجوان را در زمینه های مختلف دارد اما اطلاع رسانی دقیق تری نیاز است. همچنین برنامه در یک زمان مناسب مثل تابستان باشد تا بچه های شهرستان هم حضورشان بیشتر باشد. باید حمایت از این برنامه صورت گیرد تا تیم بهترین شو به شهرستان برود، استعدادها انتخاب و در آن جا برگزار شود. در مجموع اتفاق خوبی است که بچه ها تشویق می شوند، استعدادهایشان را به نمایش می گذارند و از همین افراد می شود بچه هایی انتخاب کرد که برای کشورمان کارهای خوب و خلاقانه ای انجام دهند.

مسلمی به فضای همکاری با ارژنگ امیر فضلی اشاره و بیان کرد: ارژنگ امیر فضلی از هنرمندان با استعداد و بانمک است که در آثار طنز زیادی کار کرده و با او راحت بوده ایم. نظرات و شوخی هایش خوب و بامزه بود و باید ببینیم نظر مخاطبان در زمان پخش چگونه خواهد شد.

وی درباره استقبال مخاطبان از برنامه "بهترین شو" توضیح داد:  اگر در زمان خوبی پخش و تبلیغات شود قطعا مورد توجه قرار می گیرد. در بین بچه ها استعدادهای بسیار ویژه ای وجود دارند که مخاطبان دوست دارند ببینند و با آن ها آشنا شوند.

ارژنگ امیرفضلی

این مجری درباره فعالیت های خیرخواهانه خود خاطرنشان کرد: سعی می کنم در همه برنامه هایی که هدف خیرخواهانه دارند حضور داشته باشم. موضوع کرمانشاه هم خاص است، دوبار به آنجا سفر کردم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای مردم زلزله زده انجام می دهم. همچنین برای دختر خانمی که نیاز به پیوند استخوان داشت بیش از یک میلیارد جمع و برای درمان راهی کشور آلمان شد.