قدردانی رئیس رسانه ملی از برنامه های دهه فجر

دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در یادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن و ویژه برنامه های دهه فجر قدردانی و به اهمیت این تبلیغ اشاره کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

«خانواده رسانه ملی همواره در خط مقدم جشن‌ها، شادی‌ها، غم‌ها و ناراحتی‌های ملت ایران بوده است و درحد توان و البته با تمام وجود و همتش به هر کدام از این مقاطع تاریخی پرداخته است.

چند ماه گذشته هم از این روند تاریخی مستثنی نبوده است بویژه از حدود یک ماه و نیم پیش که بدخواهان و دشمنان این ملت روند یک سری اعتراض‌های اقتصادی را به اغتشاش و آشوب تغییر دادند و امنیت؛ این مولفه مهم مردم و نظام را با چالش مواجه ساختند.

در این مدت خانواده رسانه ملی با صبر، تدبیر و تعهد هم فضای کشور را به سمت آرامش برد، هم ماهیت آشوبگران را افشا و اهداف از پیش طراحی شده آنان و حامیان شان را تبیین کرد و هم با نمایش به موقع حضور خودجوش مردم در شهرهای مختلف بعد از این حوادث، فضای مبهم و غبارآلود موجود را شفاف و عیان کرد و زمینه را برای 22 بهمنی باشکوه فراهم ساخت.

این حرکت بزرگ و جهادی همکاران سازمان زمانی اهمیتش بیشتر می‌شود که تکاپوی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و وابسته به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اذناب آنها را در فضای مجازی دوباره و دقیق مرور کنیم.

22 بهمن 96 که رهبری معظم انقلاب آن را تماشایی‌تر از قبل پیش‌بینی کرده بودند با توجه به اتفاقات یک ماه گذشته و شرایط منطقه‌ای و اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا بسیار مهم‌تر از قبل اهمیت پیدا کرد و برای پوشش گسترده و دقیق آن باید بازهم خانواده رسانه‌ملی همتی مضاعف می‌کرد.

حضور حدود هفت هزار نفر در وسط میدان 22 بهمن در سراسر کشور از همکاران حوزه‌های مختلف رسانه‌ملی و خیلی بیشتر از این مقدار در جام‌جم و مراکز مختلف و شبکه‌های برون مرزی یک برنامه‌ریزی دقیق، بهنگام و متعهدانه می‌خواست تا با زمانبندی مشخص حماسه‌ای دیگر از ملت رشید ایران اسلامی را به تصویر کشیم و الحمدالله همین‌طور هم شد و 22 بهمنی تماشایی برای همه ایران و جهان به نمایش درآمد.

روز 22 بهمن فرصتی دست داد تا در بعضی بخش‌های عملیاتی سازمان شخصا حاضر شوم و از تلاش متعهدانه همکاران عزیزم تشکر کنم اما بر خود لازم دیدم تا از طریق این یادداشت مختصر از تلاش متعهدانه و دلسوزانه همه همکارانم در حوزه‌های مختلف سازمان در سرتاسر کشور به ویژه در مقطع حساس یک ماه و نیم گذشته تشکری از صمیم دل داشته باشم و از درگاه خداوند تعالی برای همه شما عزیزان بهترین‌ها را آرزو کنم.

سختی کار رسانه در شرایط کنونی که همه دشمنان در مقابل ما با همه امکانات ایستاده‌اند و هرروز با روشی خاص علیه ملت ایران عملیات روانی می‌کنند بر هیچ‌کس پوشیده نیست و البته هیچ‌کس هم جز خانواده رسانه ملی آن را با پوست و گوشت و استخوانش لمس نمی‌کند با همه این شرایط سخت به لطف خدا و دعا و هدایت رهبری حکیم انقلاب اسلامی به اذعان دوست و دشمن دست در دست هم با موفقیت به پیش رفتیم و ان شاء الله بهتر، محکم‌تر و موثرتر از قبل در این مسیر گام برداریم.

در پایان باز هم به همه همکاران عزیزم درود و سلام می‌فرستم، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همواره خداوند تعالی یار و مددکار شما باشد.»