«تعطیلات رویایی» بازیگران مشهور ایرانی در کیش/تصاویر

«تعطیلات رویایی» مجموعه نوروزی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌هاى رحیم و رستم را به تصویر می کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالى بهترى دارد، سال پیش براى تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را به هزینه خود به کیش ببرد غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهاى جالب و دیدنى می‌شود.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

 

ادامه تصویربرداری «تعطیلات رویایی» در جزیره کیش

«تعطیلات رویایی» دی ماه سال جاری در شهر شیراز کلید خورد و هم اکنون تصویربرداری آن در جزیره کیش ادامه دارد. همچنین بیش از ٦٠ درصد از کل مجموعه ضبط شده است و تدوین آن به صورت هم زمان ادامه دارد تا برای پخش در نوروز 97 آماده شود.

 

ادامه تصویربرداری «تعطیلات رویایی» در جزیره کیش

برخی عوامل و دست اندرکاران « تعطیلات رویایی» عبارتند از:

کارگردان: علیرضا امینی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر تولید و مجری طرح: عباس دقاقی، طراح صحنه: پگاه نایب، طراح لباس: فرناز جاودان خرد.