تصویربرداری فصل دوم «افسانه هزارپایان» بعد از نوروز 97

سن وارسته نویسنده مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» درخصوص روند فیلمبرداری این پروژه و ایفای نقش خود در این سریال گفت: تمام نگارش 52 قسمت از سریال «افسانه هزارپایان» به پایان رسیده است، و ضبط فصل دوم این مجموعه بعد از نوروز آغاز می شود. «افسانه هزار پایان» در نوروز پخش نمی شود و من احساس می کنم که سریال «پایتخت» به خودی خود، رقیب مجموعه های دیگر است و شانس دیده شدن را از ما می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: پخش سریال تلویزیونی «افسانه هزار پایان» به دلیل شتابزدگی، 15 قسمت از این مجموعه به روی آنتن رفت، و ما امروز پیشنهاد دادیم که تا این چند قسمت اولی را تدوینی دوباره کنیم و به عنوان گلچین در 6 قسمت، قبل از پخش فصل دوم به روی آنتن ببریم.

نویسنده مجموعه «پایتخت» افزود: آن چیزی که بیشتر از همه به کار لطمه زد، پخش ناگهانی مجموعه بود که بنا بر تصمیم شبکه در فضای دهه فجر و بمب اخبار جشنواره موسیقی، تئاتر و فیلم فجر به روی آنتن رفت و ناخوادآگاه در مقابل برنامه ها و اخبار جشنواره مجموعه افسانه هزارپایان نتوانست به خوبی دیده شود.

وی با توجه به ایفای نقش خود در سریال «افسانه هزار پایان» اظهار کرد: نقش من در این سریال، «عماد مستنسخی» است، «مستنسخی» لقبی است که در قدیم به کسانی که نسخه های قدیمی را می نوشتند و کار چاپ و کتابت را انجام می دادند، می گفتند. همچنین شخصیت اصلی من در «افسانه هزارپایان» در فصل دوم این مجموعه کامل می شود.

وارسته در ادامه درخصوص فیلمنامه گفت: تغییر دادن ذائقه مخاطب در هرجایی که کار کنید، سخت است، به خصوص در کشور ما که مردم ما عادت به طنز متداول دارند و حالا با طنزی متفاوت روبرو شدند و آن را پس می زنند. سریال ما به زمان نیاز دارد تا جای خود را پیدا کند. البته به هر حال فیلمنامه و یا قصه کار آنقدر خوب بوده که توانسته بازیگران ما را مجاب به بازی کند.