تولید یک مسابقه جذاب رالی با حضور هنرمندان مشهور ایرانی و لبنانی

سعید ابوطالب فیلمساز کشورمان بعد از تجربه چند مجموعه رئالیتی شو (مستند مسابقه) این بار در تدارک مجموعه جدیدی با عنوان «هفت روز و هفت ساعت» در همین سبک برای پخش از تلویزیون است.

در این مجموعه شاهد حضور بازیگران سینما و تلویزیون و خوانندگانی از ایران و لبنان خواهیم بود که در ۶ گروه به رقابت با هم می پردازند و یک گروه داوری نیز بر کار آنها نظارت می کند.

گروه اول عدی رعد و همسرش رباه الشریف زوجی لبنانی هستند، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر تئاتر و سینما و کارلوس آزار سوپراستار و خواننده لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون و ساره قصیر، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده جوان کشورمان و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم نیز لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون و سالی بسمه هستند و لادن و شیرین مستوفی هم داوران «هفت روز و هفت ساعت» خواهند بود.

پروژه «هفت روز و هفت ساعت» یک مسابقه رالی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است که تولید آن در لوکیشن‌های داخل و خارج از کشور در حال انجام است. ضبط این مجموعه از موزه جنگ ملیتا در جنوب لبنان آغاز شد و به زودی این تیم به ایران می رسند تا فیلمبرداری این پروژه در کشورمان شروع شود.

پیش از این سعید ابوطالب با ساخت مستند مسابقه «رالی ایرانی» چنین ژانری را تجربه کرده بود، کاری که با استقبال مخاطبان هم روبرو شد اما این بار ابوطالب کاری را برای مخاطبان بیشتر و گسترده تر، روانه آنتن تلویزیون خواهد کرد.

بازیگران از سناریو کار مطلع نمی‌شوند و خود آنها هم تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، هر لحظه امکان غافلگیر شدن دارند ضمن اینکه با توجه به این موضوع، گروه تولید هم از واکنش بازیگران حاضر بی اطلاع هستند.