عیدی "فرزاد فرزین" به هوادارانش/ آلبوم جدید در راه است

رسول ترابی  تهیه کننده عرصه موسیقی و مدیر موسسه "آوای دوران" درباره فعالیت های اشوان خواننده موسیقی پاپ گفت: آخرین کنسرت اشکان خدابنده معروف به اشوان 27 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود و برگزار کننده آن موسسه آوای دوران است.

وی در همین راستا افزود: سینا حجازی و مهدی جهانی برنامه ای تا پایان سال 96 ندارند و برنامه اجرای آن ها و برنامه ریزی هایشان در سال 97 خواهد بود.

این تهیه کننده عرصه موسیقی درباره فعالیت های فرزاد فرزین بیان کرد: فرزین 19 و 26 اسفندماه در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه کنسرت دارد که طی این کنسرت ها آلبوم جدید خود به نام "شانزلیزه" را برای مخاطبان اجرا می کند. در این آلبوم 25 قطعه وجود دارد که باید غربال و گلچین شده و به 12 قطعه برسد.

وی ادامه داد: در آلبوم "شانزلیزه" همان تیم های قبلی یعنی یاحا کاشانی، افشار، رجبی، محمدی، مهران خلیلی، محمد شال چه، روزبه بمانی و آرش عبد پرور از هنرمندانی هستند که در این آلبوم با فرزین همکاری کرده اند.

ترابی خاطرنشان کرد: کنسرت ناصر چشم آذر با ارکستر ایستگاه نیز در 23 و 24 اسفند در تالار وحدت برگزار می شود.

گفتنی است؛ رسول ترابی از تهیه کنندگان عرصه موسیقی مدیریت موسسه فرهنگی هنری آوای دوران را برعهده دارد و از برگزار کنندگان کنسرت های بسیاری از خوانندگان موسیقی پاپ است.