اکران خصوصی «در وجه حامل» برای هنرمندان

«در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که یکی از فیلم های جامانده از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بود، شامگاه دوشنبه ٧ اسفند با حضور عوامل فیلم و هنرمندان سینما و همچنین منتقدان و اهالی رسانه در سالن ایوان شمس به نمایش درآمد.

فرهاد اصلانی، ژاله صامتی، ایرج سنجری، رویا جاویدنیا، مصطفی کیایی، غلامرضا موسوی، رضا درمیشیان، هوشنگ گلمکانی، مهرداد صدیقیان، الهام پاوه نژاد، نگار عابدی، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، بابک بهشاد، حامد ثابت، محسن دارسنج، نوید محمودی، ملیکا شریفی نیا، سیاوش اسعدی، محمد حمزه ای، احسان بیگلری، مهدی گلستانه، مرتضی علی عباس میرزایی، اکتای براهنی، ابراهیم ایرج زاد، مازیار فکری ارشاد، محمدرضا لطفی، شیرین اسماعیلی، امیرحسین ترابی، ندا جبرائیلی، معصومه رحمانی، رضا مرتضوی و پدرام علیزاده از مهمانان حاضر در مراسم بودند.

«در وجه حامل» پس از «مرداد» بعنوان دومین فیلم سینمایی بهمن کامیار در مقام کارگردان محسوب می شود که در فضایی اجتماعی به داستان زندگی یک زن با بازی ژاله صامتی می پردازد که بحرانی در زندگی او بوجود آمده و او در پی کشف دلایل آن است. بازی ژاله صامتی در این فیلم بعنوان یکی از نقاط برجسته این فیلم مورد توجه سینماگران و اهالی رسانه قرار گرفت.

 پروانه نمایش «در وجه حامل» صادر شده و طبق برنامه ریزی ها و اعلام تهیه کننده و کارگردان، قرار است این فیلم در بهار سال ٩٧ در سینماهای کشور اکران شود و همزمان مقدمات اکران بین المللی این فیلم و همچنین حضور در جشنواره های بین المللی نیز فراهم خواهد شد.