پیش بینی بازیگران درباره نتیجه دربی 86

بالاخره انتظارها برای شهرآورد حساس پایتخت به سر رسید. عصر امروز از ساعت 15:45 دقیقه، دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برای 86 مین بار روبروی یکدیگر صف آرایی می‌کنند. پرسپولیس با کسب پیروزی از این بازی می تواند قهرمانی‌اش را در لیگ برتر جشن بگیرد؛ البته که حریف سختی در پیش دارد و استقلال این روزها و هفته‌ها در اوج قرار گرفته و رقبا را یکی پس از دیگری با نتایج خوبی شکست می دهد.

دربی که می‌رسد بازار کری‌خوانی نه فقط در میان مردم که بین هنرمندان هم داغ می‌شود. در همین ارتباط با برخی از هنرمندان و بازیگران کشورمان درباره شهرآورد پایتخت و پیش بینی شان از نتیجه این بازی گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید؛

الهه حصاری: پرسپولیس چه ببرد و چه ببازد؛ قهرمان است

الهه حصاری (بازیگر): هیچ وقت در میان مسابقات، پیش بینی دربی جواب نداده است. به شدت پرسپولیسی هستم و این تیم قهرمان است. ما چه دربی ۸۶ را ببریم و چه ببازیم؛ قهرمان هستیم. اما لذتی که در بُرد دربی وجود دارد، در قهرمانی نیست. امیدوارم دربی را هم ببریم و جشن قهرمانی را با هم بگیریم. امروز، روز تعطیلی من است و برنامه ای برای تماشای دورهمی دربی ندارم‌. احتمالا تنها در خانه بازی را می بینم.

مهدی امینی خواه: پرسپولیس را بیشتر تشویق می کنم!

مهدی امینی خواه (بازیگر): من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم؛ اما سعی می کنم پرسپولیس را بیشتر تشویق کنم.

چرا لیلا بوشهری استقلالی است؟

لیلا بوشهری (بازیگر):  فوتبالی نیستم اما بین این دو تیم استقلال را انتخاب می‌کنم؛ چون برادرم علیرضا به شدت فوتبالی و حرفه ای است و با باخت استقلال رگ غیرتش باد می کند. به نظر من این تیم پیروز میدان خواهد شد.

سمیرا حسینی: امیدوارم استقلال پیروز دربی 86 باشد

سمیرا حسینی (بازیگر): تماشای فوتبال چندان برایم هیجان انگیز نیست. بیشتر دوست دارم بازی کنم و خودم در تیم هنرمندان فوتسال بانوان عضو هستم. تا امروز هیچ تیمی را متعصبانه دوست نداشتم؛ ولی چون برادرانم استقلالی هستند، امیدوارم استقلال پیروز دربی 86 باشد. دغدغه اصلی خودم هنر است و برای رسیدن به جایگاهم زحمت کشیدم، اما ورزش را برای سلامتی خودم انجام می دهم و یک نوع تفریح و سرگرمی برایم محسوب می شود.