ویژه برنامه‌های شبکه 2 به مناسبت روز مادر

«عصر خانواده» به مناسبت ولادت فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه ای را تدارک دیده که پنج شنبه 17 اسفند ساعت 18:00 و جمعه 18 اسفند ساعت 11:30 و 17:30 روانه آنتن می کند. این ویژه برنامه از حضور مهمانان مختلف بهره برده و گفت و گوهایی شنیدنی را برای بینندگان این شبکه تهیه کرده است.

میزبانی از بانویی که سرپرستی پنج فرزند را بر عهده گرفته، همچنین گفت و گو با یک بازیگر و خواننده در کنداکتور روز پنج شنبه این برنامه قرار دارد. مرضیه وحید دستجردی یکی از مهمانان این برنامه در روز جمعه صبح است و جمعه بعدازظهر راحله امینیان، شیده معاونی، مینا هاشمی و ندا ملکی به عنوان بانوان مجری در این برنامه حضور می یابند تا به گرامیداشت روز زن و مقام مادر بپردازند.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و اجرای گیتی خامنه، ثریا بناکار و محمود رضا قدیریان که با موضوعات و بخش های متنوعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:00 از شبکه دو سیما پخش می شود.

مولودی خوانی با نوای حاج محمود کریمی و به تهیه کنندگی سعید پورفرج یکی دیگر از تدارکات گروه اجتماعی فرهنگی در این ایام معنویست که پنجشنبه ساعت 20:10، 23:35 و جمعه در ساعات 7:05، 8:15، 11:10، 16:15، 20:15، 22:20و 22:50 تقدیم مخاطبان می شود. سخنرانی مذهبی استاد شیخ حسین انصاریان نیز پنجشنبه و جمعه ساعت 6:00 روانه آنتن می شود.

«همین نزدیکی» به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان عنوان یکی دیگر از تدارکات این شبکه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) است که به صورت زنده پنجشنبه و جمعه ساعت 23:30 پخش می شود و در گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما تهیه شده است.

گروه کودک و نوجوان نیز با تدارک برنامه زنده «با ما بیا»، «مسابقه محله»، «بهترین شو» و ... میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را جشن می گیرد.

همچنین فیلم های سینمایی، گزارش های ویژه و مستند های مختلف از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این مناسبت است که تقدیم مخاطبان می شود.