آقای بازیگر : دلیل کم‌کاری‌ام را از فیلمسازان بپرسید

حبیب دهقان نسب بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود گفت: به مدت چند ماه است در سریال "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان بازی می کنم.

وی در همین راستا افزود: همچنین اخیرا بازی در نقش کوتاهی در سریال "بانوی سردار" را شروع کرده ام.

این بازیگر درباره "از یادها رفته" و بانوی سردار  اظهار کرد:  "از یادها رفته" سربالی 50 قسمتی است که به مدت 8 ماه است مشغول بازی در آن هستیم، تصویربرداری در سال آینده نیز ادامه دارد و تا کنون بیش از 20 قسمت ازسریال تولید شده است. "بانوی سردار" نیز یک مینی سریال است که حدود یک ماه از فیلمبرداری آن می گذرد.

دهقان نسب درباره بازیگران از یادها رفته بیان کرد: سریال پر بازیگری است و بازیگرانی چون سیما تیرانداز، میترا حجار، بیتا فرهی، هلیا امامی، حسین یاری، رضا یزدانی، پوریا پورسرخ و یوسف مرادیان تنها بخشی از بازیگران "از یادها رفته" هستند.

وی درباره حضور کمرنگ خود در سینما توضیح داد: ما باید برای بازی در سینما دعوت شویم اما دلیل آن را نمی دانم و باید از فیلمسازان علت آن را پرسید. در سال گذشته در فیلم "امپراطور جهنم" بازی کردم که در جشنواره فیلم فجر امسال در بخش سودای سیمرغ نیز حضور داشت اما جایزه ای به او تعلق نگرفت. مهم این است که هنرمند در حال فعالیت گاهی روی صحنه و گاهی جلوی دوربین تلویزیون و سینما باشد.

بازیگر "خواب و بیدار" درباره این که کدام شهر را برای سفر به مردم توصیه می کند اظهار کرد: مردم به شهرهایی بروند که آثار تاریخی و طبیعت زیبا در آن ها وجود دارد و اگر این نوع شهرها را ندیده اند توصیه می کنم به شیراز، اصفهان، یزد، کاشان، مشهد، بندرعباس و قشم بروند که هم جنبه های تاریخی و هم طبیعت زیبا در ایام نوروز دارند.

 از یادها رفته

دهقان نسب با بیان آرزو برای مردم در سال 97 خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم در رفاه، آسایش و آرامش زندگی کنند و برای جوانان بیکار اشتغال زایی شود.