موفقیت آقای بازیگر در عرصه مجری گری

علیرضا آقایی تهیه کننده "بهترین شو" درباره این برنامه گفت: ضبط 9 قسمت ابتدایی "بهترین شو" به اتمام رسیده و پخش آن از شبکه دو شروع شده است.

وی در همین راستا افزود: سه قسمت از بهترین شو در روزهای جمعه ساعت 15:00 پخش شده و باز پخش آن در پنجشنبه هفته بعدش روی آنتن می رود.

تهیه کننده "بهترین شو" درباره جزئیات برنامه اظهار کرد: 9 قسمت ضبط شده مربوط به مراحلی است که نیاز به رای مردمی نداشت، آن را ضبط کردیم که در حال حاضر پخش می شود. در اردیبهشت ماه سال 97 ضبط مرحله بعدی برنامه آغاز می شود. قالب و قاعده بهترین شو تغییری نمی کند اما تغییری که در مرحله دوم نسبت به مرحله ابتدایی مثبت محسوب می شود روند شرکت کنندگان خواهد بود.

آقایی به فضای کار و عوامل "بهترین شو" اشاره کرد و افزود: تعامل عوامل بسیار بهتر از فصل اول بود. سپند امیر سلیمانی به عنوان مجری در قسمت دوم در کنار ما حضور داشت. همچنین در این فصل داور مهمان که روی صندلی چهارم می نشیند هر روز متغیر است. در قسمت هایی که ضبط شده است سحر ولدبیگی، نیما فلاح، یوسف تیموری، سپیده خداوردی، یوسف کرمی حضور پیدا کردند که هر کدام با توجه به جنس فعالیتشان و شیوه اجرایشان رنگی مفتاوت به فضای بهترین شو داده اند. تعامل سه داور اصلی با این مهمانان فضایی جدید را ایجاد کرد.

وی درباره محتوای "بهترین شو" در فصل دوم توضیح داد: نسبت به فصل اول کیفیت شرکت کننده ها بالاتر است و رقابت سخت تری را شاهد هستیم. در 5 برنامه انتخابی 30 شرکت کننده حضور دارند که در هر قسمت 6 نفر داوری می شوند تا سه نفر به مرحله بعد راه پیدا کنند. واقعا سخت است و قابل پیش بینی نیست که بگوییم چه کسانی صعود می کنند.

این تهیه کننده به اجرای سپند امیرسلیمانی در مقام مجری پرداخت و بیان کرد: امیرسلیمانی در "بهترین شو" اولین اجرای خود را داشت و به نظرم یک سپند امیر سلیمانی جدید را دیدیم که یک سبک متفاوت در اجرا را پیاده کرد. فکر می کنم آن قدر خوب بوده است که می تواند در برنامه ها و فضاهای دیگر نیز به عنوان مجری حضور پیدا کند و از او اجرا مطالبه شود.

آقایی درباره استقبال مخاطبان از فضل دوم برنامه "بهترین شو" خاطرنشان کرد: امروز قسمت چهارم پخش می شود و با وجود اطلاع رسانی و آگاهی ضعیف مخاطب نسبت به پخش برنامه تا کنون بازخودردهای خوبی از سوی مخاطبان شکل گرفته که در مقایسه با 4 برنامه پخش شده فصل اول بسیار بیشتر بوده است.