ویژه برنامه "رادیو شب" برای سال تحویل

منصور ضابطیان مجری برنامه‌های تلویزیونی، در خصوص برنامه نوروزی خود با عنوان «رادیو شب» گفت: عوامل «رادیو شب» ویژه برنامه ای را برای تحویل سال جدید تدارک دیده‌اند که دوشنبه و سه شنبه (28 اسفند و 29 اسفند) از ساعت 9 شب روی آنتن شبکه شما می رود. طبق روال هر سال، ویزه برنامه نوروزی رادیو شب دورهمی اعضای اصلی برنامه مانند مجریان و تهیه کنندگان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: آیتم های موسیقی متنوعی از جمله موسیقی های محلی و ملی برای این ویژه برنامه با حضور خوانندگان مختلف تدارک دیده شده است. از دیگر آیتم های این ویژه برنامه بخش پیام تبریک تعدادی از هنرمندان است. همچنین پیام تبریک چند تن از همسران شهدا از طریق این ویژه برنامه به گوش مردم خواهد رسید. مصاحبه ویژه با همسر استاد «بنان» از جمله آیتم های دیگر این برنامه است.

وی در مورد دیگر آیتم های ویژه این برنامه اظهار کرد: گشتن در کاخ گلستان با چند دانشجوی خارجی که در ایران در حال تحصیل هستند، گزارش هایی از کرمانشاه، اتاق بهاری که متن خوانی بهاری هنرمندان است و همچنین خیمه شب بازی و اجرای حرکات آیینی ایرانی توسط عروسک ها از دیگر آیتم های این ویژه برنامه خواهد بود .