استقبال بی نظیر از اکران های استانی فیلم "حاتمی کیا"

نمایش عمومی آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا از ظهر روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شد.

نمایش عمومی این فیلم در سنندج در سه سانس با استقبال قابل توجهی از سوی دوستداران آثار حاتمی کیا مواجه شد و مردم حضوری قابل توجه و جالب در پردیس سینمایی بهمن سنندج داشتند.

در سانس ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب مردم زیادی با حضور در پردیس سینمایی بهمن سنندج به تماشای به وقت شام نشستند و در زمان خروج از سالن در خصوص این اثر و نمایش بخشی از جنایت های داعش با هم بحث و گفتگو می کردند.

نکته مهم در خصوص آخرین سانس نمایش فیلم به وقت شام در پردیس سینمایی بهمن سنندج حضور اقشار مختلف برای تماشایی این اثر سینمایی بود به گونه ای که از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد حضور داشتند.

حیدر مرادی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان افزود: همزمان با اکران فیلم های روز در کشور، آثار سینمایی نیز در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شوند.

وی ادامه داد: در اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج فیلم های به وقت شام، مصادره، لاتاری و فیل شاه در حال نمایش هستند و این روند طی روزهای آینده همچنان ادامه دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان افزود: خوشبختانه میزان استقبال از اکران فیلم به وقت شام در روز نخست خوب بود و پیش بینی می شود که طی روزهای آینده این فیلم با استقبال بیشتری مواجه شود.

فیلم به وقت شام آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که بخشی از جنایت های گروهک تروریستی داعش را روایت می کند و رشادت های شهدای مدافع حرم را به نمایش می گذارد.

این فیلم سینمایی تا پایان فروردین ماه و هر روز در سه سانس در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود و این پردیس با بهترین امکانات روز در خدمت شهروندان سنندجی است.