عذرخواهی "رشیدپور" از بازیگر مشهور سینما/عکس

شب گذشته روح الله حجازی فر بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه "یک یک" (ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک ) بود. او در این برنامه در مورد پستی که در ایام جشنواره فجر در انتقاد به رضا رشیدپور  در اینستاگرامش منتشر کرده بود اشاره کرد و گفت رضا رشیدپور ناخواسته در برنامه هفت داستان فیلم لاتاری را لو داد و من از عصبانیت این پست را منتشر کردم و از او عذرخواهی می‌کنم.

در همین زمینه رضا رشیدپور مجری رسانه ملی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن عذرخواهی  از هادی حجازی فر عنوان کرد: بار‌ها در پیامک بهت گفتم که ازت دلخور نیستم و شرایط عصبی و پر از اضطراب روز‌های جشنواره رو درک می‌کنم.

رشیدپور نوشت:

"هادی عزیزم سلام. سال نوت مبارک. خودت می‌دونی چقدر برات احترام قائلم. تو هنرمند سختی کشیده‌ای هستی. برای رسیدن به اینجایی که هستی خون دل خوردی. پس کاملا واضحه که برای من با خیلی‌های دیگه فرق داشته باشی. تازه تو همشهری و هم زبون من هم هستی. بار‌ها در پیامک بهت گفتم که ازت دلخور نیستم و شرایط عصبی و پر از اضطراب روز‌های جشنواره رو درک می‌کنم. شنیدم که امشب باز هم به من ابراز لطف کردی. برادر گلم مطمئن باش که بزرگواری و نجابت تو برام ثابت شده س.. چقدر قشنگه که برادری‌ها و رفاقت‌ها رو فدای سوتفاهم نمی‌کنیم. منم از تو معذرت می‌خوام. از همه‌ی کسایی که شاید یه جایی، یه زمانی با حرفام ناراحتشون کرده باشم ... اصلا قشنگی تحویل سال به همینه. همدیگه رو ببخشیم بی ریا و بی اندازه ... عزیز دلم هستی هادی ... روی هامون نازت رو ببوس."