اکبری: نقش‌ها را در سینما به سرقت می‌برند

عبدالرضا اکبری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت بازیگری گفت: متاسفانه اکثریت نقش‌ها میان کسانی که با هم رابطه دارند و در قالب مهمانی‌های شبانه تقسیم می‌شود. بازیگران با حضور در مهمانی‌های شبانه در شکل گیری این وضعیت دخیل هستند و آمادگی خود را برای گرفتن نقش اعلام می‌کنند.

بازیگر "مزد ترس" در ادامه تاکید کرد: این نوع مهمانی‌ها و تقسیم نقش‌ها برای ورود به بازیگری عاقبت خوبی ندارد، هیچ گاه این بازیگران نمی‌توانند نشان دهند افراد مستعدی برای پیشرفت هستند بلکه فقط حق و حقوق دیگران را پایمال می‌کنند و به خاطر یک منفعت لحظه‌ای و جزئی نقش‌ها را از دیگر بازیگران به سرقت می‌برند.

اکبری درباره یک شبه پولدار شدن برخی بازیگران اظهار کرد: این افراد از همان زمانی که نقش دریافت می‌کنند یا اثری را در حال پخش روی آنتن دارند به واسطه عنوان خود و نقش‌هایی که دارند به هر طریقی کسب در آمد کرده و این قصه هر روز ادامه دارد و کسی هم نیست که با این سوء استفاده از نام هنرپیشه و هنرمندانی که شرافتمندانه زندگی می‌کنند دفاع کند.

وی ادامه داد: وضعیت موجود در عرصه بازیگری مایه تاسف است و به سختی می‌توان جلوی آن را گرفت. باید در اصلاح این وضعیت قانون و سختگیری‌هایی اعمال شود تا هر کسی جلوی دوربین و در قالب نقش قرار نگیرد.

بازیگر سریال "آنام" خاطرنشان کرد: از طریق پول و ارتباطات کسانی در آثار بازی می‌کنند که هیچ قابلیتی از جهت استعداد، بازی، بیان و چهره برای ایفای نقش ندارند.