محمد پوستی تهیهکننده فیلم سینمایی آدمکش در گفتوگو با فارس درباره انحلال خانه سینما گفت: این روزها که شاهد تعطیلی خانه سینما هستیم برای اهالی سینما بسیار دردآور است، زیرا بسیاری از سینماگران سالها پیش با مشکلات و مسایل مختلف توانستند این نهاد صنفی را پایهگذاری کنند، امروز با بیتدبیری و بیکفایتی هیئتمدیره و مدیرعامل خانه سینما باید شاهد انحلال خانه سینما باشیم.
وی در ادامه گفت: به عقیده من بی‌کفایت‌ترین و بی‌تدبیرترین هیئت مدیره از بدو تشکیل تا به امروز هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی خانه سینما هستند که تنها به دغدغه‌های شخصی و انحرافی خود پرداختند و با عملکرد خود باعثانحلال خانه سینما شدند.

پوستی در ادامه گفت: مدیرعامل خانه سینما هیچ عملکرد مثبتی در کارنامه مدیریتی خود نداشته‌است و در مدت زمان مدیریت خود در خانه سینما تنها به فکر ساخت سریال و سفرهای خارجی‌اش بوده است.
وی در ادامه افزود: متاسفانه هیئت مدیره و مدیرعامل هیچ دغدغه‌ای برای عملکرد صنفی و درست در خانه سینما نداشته و ندارند، اگر مدیرعامل خانه سینما در شرایط فعلی به جای معاونت سینمایی بود با خانه سینما برخوردی سخت‌تر و جدی‌تر می‌کرد.

تهیهکننده آدمکش در خاتمه پیشنهادی را به هیئتمدیره خانه سینما ارایه داد و گفت: دوستان بیایند و شجاعت داشته باشند و دست جمعی استعفا دهند تا انشاءالله مشکلات به صورت مسالمتآمیز حل و فصل شده و با ریشسفیدی و تدبیر انحلال خانه سینما صورت نگیرد.