برنامه‌های تماشاخانه ایرانشهر در بهار 97 اعلام شد

حسب تنظیم جدول نهایی آثار نمایشی سال ١٣٩٧ بااطلاع و تایید گروه‌های نمایشی و تصویب شورای سیاست‌گذاری و انتشار آن در تاریخ 5 مهر ماه در رسانه‌ها به اطلاع مخاطبان تئاتر می‌رسانیم که نظر به درخواست‌ تعدادی از گروه‌های نمایشی مبنی بر انصراف و یا جابجایی نمایش‌ها در بازه زمانی مشخص‌شده، آخرین تغییرات مصوب این شورا بنا به درخواست گروه‌های متقاضی از محل رزرو آثار (اولویت اول و دوم) در فصل بهار به شرح ذیل اعلام می شود:

سالن استاد سمندریان:

نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی از 15 فروردین تا 7 اردیبهشت‌ماه.

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و «تهران 1357 چهل‌سالگی» به کارگردانی علی راضی از تاریخ 16 اردیبهشت‌ماه تا 11 خرداد.

سالن دکتر ناظرزاده کرمانی:

نمایش‌های «چل گیس» به کارگردانی حسین جمالی و «عشق شرقی گودو» به کارگردانی ابوالفضل حاج علی خانی از تاریخ 23 فروردین تا 21 اردیبهشت.

نمایش‌های «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی از 26 اردیبهشت تا 25 خرداد.

نمایش‌های «سی زوئه بانسی نمرده است»، «خانه اجاره ای»، «آشپزخانه کوچک» و «منجی در صبح نمناک» به ترتیب به کارگردانی اکبر زنحانپور، مهرداد رایانی، روح‌الله حق گو و مریم معترف انصراف داده‌اند.

همچنین نمایش «آمیزقلمدون» به کارگردانی هادی مرزبان جایگزین نمایش «مرشد و مارگریتا» به کارگردانی مسعود دلخواه و نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد جایگزین نمایش «خانه اجاره ای» به کارگردانی مهرداد رایانی شده است و آتیلا پسیانی نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» (پرمخاطب‌ترین نمایش سال ٩٥) را به‌جای«نمایش صد سال» تنهایی به صحنه می‌برد.