رضایت آقای بازیگر برای استقبال از سریال "هیأت مدیره"

فرید سجادی حسینی بازیگر "هیات مدیره" درباره سریال هیات مدیره گفت: بازخوردها نسبت به سریال "هیات مدیره" خوب بوده است. با توجه به این که در یک دوره زمانی معین چند سریال در حال پخش از تلویزیون است مردم با تمام خوشی ها و ناخوشی های عید نوروز گاهی فرصت می کنند و آنها را می بینند.

وی در همین راستا افزود: "هیات مدیره" در ساعت 23:00 پخش می شد که با توجه به ساعت دیر آن احساس می شد کمتر دیده شود اما خوشبختانه سریال با استقبال روبرو شد.

بازیگر "فروشنده" درباره حضور خود در سریال هیات مدیره اظهار کرد: حقیقت این است که فیلمنامه پیشنهادی به من کامل نبود، حدود 6 قسمت به من برای مطالعه داده شد و بقیه را به دلیل علاقه ای که به مازیار میری دارم چشم بسته به دنبال او رفتم. از سوی دیگر تهیه کننده مهران رسام بود و با توجه به مناسباتی که سالهاست بین من و او وجود دارد جای تردیدی برای پذیرش نقش برایم باقی نگذاشت.

وی درباره همکاری با مازیار میری بیان کرد: کار با مازیار میری بسیار خوب است و خوشحالم با او کار می کنم و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند. چندین پیشنهاد سینمایی برای بازی دارم اما چون قطعی و کامل نشده است نمی توانم درباره آن ها صحبت کنم اما در حال حاضر پیشنهادی از تلویزیون ندارم.

بازیگر "ایتالیا ایتالیا" درباره تلویزیون خاطرنشان کرد: تلویزیون مردمی تر از سینما است و در آن دغدغه های بیشتری درباره محتوا و اجزای کار وجود دارد.