منتظر "دیوار به دیوار 3" و «نهنگ عنبر3» باشید

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال "دیوار به دیوار 2" گفت: فصل یک این سریال که سال 95 تولید و در نوروز ۹۶ از تلویزیون پخش شد نسبت به سریال های دیگر مخاطبان خوبی داشت و مردم هم بسیار راضی بودند.

وی در همین راستا افزود: بعد از اتمام فصل اول سریال دیوار به دیوار مردم همیشه جویای تصمیم درباره فصل دوم بوده و درباره تولید آن می‌پرسیدند. فصل دوم که زمستان ۹۶ تولید و نوروز ۹۷ از شبکه ۳ پخش شد نیز بییننده خوبی داشت و مردم آن را دنبال کردند و راضی بودند.

بازیگر  "دیوار به دیوار 2" درباره برخوردهایی که با مردم داشته و واکنش هایشان اظهار کرد: سریال محتوایی خانوادگی اجتماعی دارد و روایت چند خانواده در خانه ای ویلایی است که در انتظار صاحبخانه شدن توسط مالک خانه هستند، از این نظر مردم نسبت به دیوار به دیوار ۲ احساس نزدیکی کرده، از آن خوششان آمده و از ساخت چنین سریالی قدردانی می کنند.

ناجی درباره چرایی بازی در دیوار به دیوار ۲ توضیح داد: با سامان مقدم در سینما سابقه همکاری داشتم. پیش از تولید دیوار به دیوار به من گفت که باید در این سریال بازی کنی که من هم با توجه به همکاری قبلی قبول کردم. با این که نقش وکیل را بازی می کنم و مدت آن کوتاه است اما به خاطر علاقه به مقدم و همکاری قبلی نقش را پذیرفتم.

وی به مقایسه دو فصل دیوار به دیوار پرداخت و افزود: موضوع دو فصل سریال حل مشکل خانواده هاست و شخصی که من وکیل آن هستم  به دنبال این است که آپارتمان بسازد تا این خانواده ها به آسایش برسند. به نظر من نقطه ضعفی در سریال وجود ندارد و سرعتی که در تولید فصل دوم وجود داشت نیز براساس برنامه ریزی که برای تولید شده بود به ثمر رسید یعنی پایان فیلمبرداری بر طبق زمانبندی قبلی عید نوروز بود یعنی ۲۹ اسفندماه 96 ساعت ۵ صبح کار را تمام کردیم.

بازیگر "آواز گنجشک ها" حضور بازیگران پیشکسوت و با تجربه را نقطه قوت سریال دانست و بیان کرد: هنرمندانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، من و سایر بازیگران تجربه دارند و کار کشته هستند در موفقیت یک اثر و دیده شدن آن موثر هستند.

ناجی درباره همکاری مجدد با سامان مقدم خاطرنشان کرد: امسال دیوار به دیوار ۳ ساخته می شود چون داستان ادامه دار است، همچنین فصل سوم نهنگ عنبر نیز اگر مشکلی پیش نیاید فکر می کنم امسال ساخته می شود.