بازدید قائم مقام شبکه 2 از پشت صحنه سریال «پدر»

حمیدرضا دیبائی قائم مقام شبکه دو با حضور در پشت صحنه سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا از مراحل تولید این سریال ویژه ماه رمضان بازدید کرد.

دیبائی که در ایام نوروز سر صحنه سریال حاضر شده بود، در جریان ضبط سکانس خواستگاری «پدر» قرار گرفت که بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، مجید مشیری، مسعود فروتن، مژگان ترانه، ریحانه پارسا و سینا مهراد در آن به ایفای نقش پرداختند و سکانس پربازیگری به حساب می آمد.

عنقا تهیه کننده و نویسنده سریال در جریان این بازدید گزارشی از روند تولید پروژه را در اختیار قائم مقام شبکه دو قرار داد و همچنین سکانسهای تدوین شده سریال نیز برای او به نمایش درآمد.

دیبائی نیز ضمن اعلام رضایت خود از ماحصل سریال تاکنون، از اهمیت این اثر برای شبکه دو سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با پخش «پدر» شبکه دو به دوران طلایی باکس ماه رمضان سال های پیش خود برگردد.

تاکنون نزدیک به نیمی از مراحل ضبط این سریال انجام شده و مراحل فنی کار به صورت همزمان جلو می رود.

در خلاصه داستان «پدر» آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

ریحانه پارسا در نقش لیلا با این سریال به عنوان یک چهره جدید معرفی می شود و از جمله دیگر بازیگرانی که تاکنون به «پدر» پیوسته اند می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.