خانم بازیگر از بازی در سریال جدید «کوبار» می گوید

نگین معتضدى بازیگر سریال «کوبار» در ارتباط با نقش آفرینى خود در این مجموعه نمایشى گفت: سریال «کوبار» دومین تجربه همکارى من با فریدون حسن پور کارگردان خلاق و خوش فکر سینما و تلویزیون ایران به حساب مى آید که از همکارى مجدد با این کارگردان بسیار خوشحال هستم. متن بسیار عالى فیلمنامه سریال «کوبار» دلیل اصلى من براى حضور در این سریال بود.

معتضدی گفت: نقش یک زن روستایى را در «کوبار» بازى کردم که با مشکلات زیادى دست و پنجه نرم مى کند. همین موضوع سبب چالش براى وى مى­‌شود که در طول پخش این سریال مخاطبان با ویژگى هاى این شخصیت مواجه خواهند شد. پس از بازى نقش مرجان در سریال «گذر از رنج ها» دومین نقش تاثیرگذار خودم را در «کوبار» ایفا مى­‌کنم.

معتضدى با اعلام اینکه نقش آفرینى در «کوبار» یک گام رو به جلو در کارنامه کارى وى محسوب مى­‌شود، بیان کرد: همکارى با کارگردان کاربلد مانند فریدون حسن‌پور و بازیگرانى، چون پژمان بازغى و پیام دهکردى در این سریال که فیلمنامه و قصه خوبى دارد برایم بسیار لذت بخش و تجربه آفرین بود.

وى افزود: تصویربردارى سریال «کوبار» ٨ ماه زمان برده است. تمام عوامل سازنده این مجموعه نمایشى براى ضبط پلان به پلان «کوبار» زحمات زیادى براى جلب رضایت نظر مخاطب کشیده شده است، امیدوارم این سریال مورد توجه مردم و مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد.

معتضدى در ارتباط با حضور پررنگ خود در تلویزیون، بیان کرد: اصلا شرایط اینگونه نیست که بیشتر دنبال بازى در تلویزیون باشم ولى نقش و فیلم‌نامه ملاک اصلى حضور من براى بازى در آثار نمایشى است. سعى مى­‌کنم انتخاب هایى که مى­‌کنم از یکدیگر متفاوت‌تر باشد، اما بسیارى از کارگردانان و تهیه‌کننده‌ها وقتى متوجه موفقیت بازیگرى در یک نقش مى­‌شوند باز هم دوست دارند در قالب همان نقش با او همکارى کنند؛ به طور مثال پس از اکران فیلم سینمایى «ساعت ٥ عصر» با چند پیشنهاد بازى کاراکتر دکتر و پرستار مواجه بودم ولى شخصا دنبال تجربه هاى جدید و نو از فضاى نقشى که تجربه کردم، هستم.

پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، مینا نوروزی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور، مهشید مرندی کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان، ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور و با معرفی: ارمیا قاسمی از بازیگران این سریال هستند.

پخش این سریال از شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شده است. کوبار هرشب از شبکه دو سیما پخش می‌شود. نام این سریال سه بار عوض شده است؛ مرد، آسمان آبی و نهایتا کوبار. کوبار به معنای باران کوهی است.

محمد معتمدی خواننده تیتراژ این سریال و بهزاد عبدی نیز آهنگسازی «کوبار» را بر عهده دارد. تصویربرداری «کوبار» در روز‌های پایانی سال ۹۶ به پایان رسید. ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران لوکیشن‌های اصلی این سریال بودند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند، داستان قصه «کوبار» را شکل می‌دهد.